Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Åhhh... I går ved 19 tiden så fikk jeg skikkelig mens-smerter som kom i tak med vondter nederst i magen og i ryggen... Smertene i ryggen var i perioder konstante... De begynte å komme regelmessige med ca 10 min mellom rom, og var bra vonde når vi la oss ved 01 tida. Tok en god stund fø jeg sovna, men våkna plutselig halv fire av at jeg hadde vondt. Smertene tok seg virkelig opp, og jeg bare lå å ventet på at de skulle bli værre og hyppigere. Lå slik til kl 0630 og så var det bare murringer igjen liksom, ingen tak... Sov da videre til halv 11, og sitter nå her. Har hatt noen tak etter jeg sto opp, men ikke vonde. Kjennes ut som konstante mens smerter! Ble jeg lurt, eller kan smertene ta seg opp? Trodde virkelig at de var noe på gang... Har ikke hatt det slik før... 41+2
Fløffy Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Er nok noe på gang siden du er 41+2! Jeg hadde pause i riene i en hel dag før de tok seg opp igjen sist (legen mente det var kynnere, men det var helt for j**** vonde, så jeg tror det var rier) Sender masse fødestøv til deg - godt du fikk sovet litt i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 ja jeg håper inderlig det er noe på gang, men har som sagt ikke hatt slike vondter før.. Er det noe jeg kan gjøre for å få rier?=)
Fløffy Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Blir vel bare de gode gamle kjerringrådene som man kan diskutere opp og ned om de fungerer. De sier jo at man skal prøve å gå fremfor å ligge for at tyngdekraften kan hjelpe til, men ellers ville jeg tatt det med ro for å være mest mulig opplagt til det som uansett snart kommer!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Ja det er slik jeg også tenker... Leste i denne fødsels boken at åpningsfasen kunne ta opptil døgn slik at en burde slappe mest mulig av... Men jeg vil ha skikkelig vondt NÅ!! hehe... Vondtene kom forresten etter en runde i bingen, hehe. Lå ca 10 min med bena høyt etterpå (da var kl 17) og som sagt 19 begynte jeg å kjenne murring. Har ikke hatt effekt av sex før, men tror kanskje det var det som utløste smertene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå