:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 jeg vurderer og bli revisor. vil du fortelle litt om yrket? og utdannelsen? takk :-)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tar nå regnskapsskolen via NKI. Veien til revisor lurer jeg også på. Hva har du fra før? Jeg er helsesekretær.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 jeg tar vidregående voksenopplæring nå, med 5 års yrkeserfaring og fylt 23 (ikke innen økonomi da, men har fått en deltidsjobb nå innen økonomi som jeg kommer til og ha i 1 1/2 år før jeg begyer på studet) så jeg har ikke så mye men et sted må man jo begyne :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 se på denne :-) http://utdanning.no/yrker/yrke/35819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå