pandabjørn Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 var inne i butikken en hel time og fikk handlet både reimadress, regntøy, 2 sett votter, lue, ullstilongs og ullgenser. Sengekant til Linnea, sengesett, skwish rangle classic dette kom på over 3300,- men jeg måtte jo ha dette skal hente seng og vugge i slutten av uka, + at vi skal se på kommode på møbelringen, så denne uka flyr tusenlappene av gårde men men....
Mamsen&2Gull Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Men det er jo så morsomt å handle til barna:) Selv om tusenlappene flyr ut av vinduet så er det verdt hver ei krone..
Mamma til snart 4 Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 elsker å shoppe;) derfor er det vel like greit at kroppen min ikke tåler å lee seg utenfor huset;) men bare vent, om 14 dager +- så skal korte mitt lukte svidd;) hehe. kjøper vel helst for mye til barnet, må vell begrense meg snart, sambo bare rister på hodet og sier hver gang "du og det salget";) finner alltid butikker med salg ser du;)
Babysjefen Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Baby Shop har tilbud på klær ta 3 betal for 2. Fant masse fint der idag.
pandabjørn Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 dessverre så har vi ikke baby shop her i Tønsberg
*Vetlis* Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Der var jeg i sta også, men jeg handlet ikke så mye hehe! Kjøpte bare en sånn pute til å ha oppi kiddo stolen, men hva skulle jeg med den egentlig??? er jo leeeenge til snuppa kan sitte i den uansett :-D Moro å shoppe litt da! Vi kjøpte seng og ôldenwalder pose forrige uke! kom på 3000kr det å!
Athina' Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Er farlig å være på barnas hus hvis man har penger! Man 'trenger' jo plutselig alt! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå