Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 På BIM er har jeg 102 dager igjen, mens på netbaby.net og nedtellinga på lilpie.com har jeg 100 dager igjen . Hvilken stemmer ?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 av en eller annen grunn telles det i norge 2 dager lengre svangerskap enn andre land. derforer det 2 dage forskjell på sidene dine. Jeg er norsk, så jeg følger BIM`s telling.
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Takk for svar
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Hvor går jeg for finne hvor dette bergnes?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Vært inne på babyverden og jeg, og der er jeg 1 dag lengre enn på Bim Jaja, babyen kommer når den kommer uansett ;o)
*~2barnsmamma~* Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har 95 dager igjen på BIM og 95 dager igjen på Netbaby.net. Har du sjekket at det regnes ut fra det samme på begge stedene da? At du f.eks. bruker samme termindato på begge eller samme "siste-mens"-dato... Hmm... håper du skjønte hva jeg mente nå, for jeg er elendig til å forklare!=P Hehe
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 legger du inn siste mens dag får du 2 dager forskjell, men legger du inn termin dag vil du få samme antall da det er like mange dager igjen til terminen din i alle landene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå