Gå til innhold

ang overgrep og alder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må få si at jeg begynner å lure litt når jeg leser at noen mener at siden guttene (i den tråden lengre ned) ikke er så mye elde enn jenta er dte greit! MÅ dte være en voksen person som gjør sånt før det er snakk om overgrep.

da jeg var 13 befølte fetternen min meg på puppene. han er 9 måneder eldre enn meg. jeg har slitt veldig med dette i etterkant, noe som har ført til at jeg ikke klarte å amme sønnen min. jeg klarer ikke at sambo tar på puppene mine og ikke klarer jeg det selv heller.

men er det da liksom greit da, fordi han bare er 9 mnd eldre enn meg????

det kan sette like dype spor i en liten sjel selv og "overgriperen" er like gammel eller yngre. det spiller ingen som helst rolle.

Er det den almene oppfatningen at hvis "overgriperen" er like gammel som eller yngre enn "offeret" så betyr det ikke så mye. da er det bare barnslig lek??

Og det å si at "overgriperen/e" ikke forstår hva de gjør er etter min mening feil! Kommer de fra et noenlunde normalt hjem, VET de at dette er noe forbudt! selv om de bare er 9 år! selvsagt er det spennende å bryte regler, men de VET like forbanna at dette er et regelbrudd!

å før det blir no bråk om det så skriver jeg "offer" og "overgriper" i mangel på bedre ord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...