Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 og det er de som svarer med dytt. Jeg har ikke behov for slikt svar. og det er irriterende fordi jeg tror noen har svart på spm mitt, men så ... Kan de som gjør dette svare på hvordor dere bruker kalorierer på dette?
Mamma til to tette Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Er vel fordi de ikke har svar selv men lurer på samme spm eller synes det er et viktig spm
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 forstår ikke helt buskapet ditt. Men om noen dytter må dt jo være greit vel? de lurer på noe og ikka har fått svar! Og da kan de vel dt uten at det skal gjøre noe. Har aldri tenkt at det skulle være feil!!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Dytt.. De gjør det vel for at spørsmålet ditt skal komme høyere opp på siden, sånn at flere skal se spørsmålet. Enten er de bare snille eller så lurer de på det samme selv.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Seriøst? Det irriterer deg? Det er jo fordi de vil ha innlegget oppover sånn at det blir et av de første innleggene nye som kikker inn på siden ser og sjansen for å få et svar fra noen som vet øker litt. Ellers havner jo gamle innlegg bare nedest før de forsvinner..Men okay; ikke dytt på innlegg for å hjelpe noen til å få svar damer...
babyandme Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Hehe.. morsomt.. altså, regner med hovedinnlegger her synes det er irriterende fordi man får falske forhåpninger om at noen har råd å gi på spm. men så er det "bare" noen som lurer på det samme.. kan jo bli litt kjipt om alle svarene var slik, men det er vel bedre enn at ingen svarer og innlegget ditt kommer langt bak i leksa?? det gjelder å ha littegrann tålmodighet.. så kommer nok et smart svar sålenge innlegget holdes "ferskt" av disse andre undrerne, hehe;)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 så lurt altså :-) Jeg har lenge lurt på hva det der "dytt"-greiene er.. Nå fikk jeg endelig svar:-) takk til dere "dyttere". Dere gjør en god jobb med å holde spørsmål ferske:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå