Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 må no gå over til sportsdelen da mini er for lang til bagen,men jeg lurer på hva dere har i vognen når bagen er ute,lag for lag! har en sånn pose,men tror d blir for kaldt å bare ha den?!!! hehe,er helt grønn her jeg!!
Polkadot Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Akkurat nå holder det med vinterpose. Noe annet blir for varmt. HVis du bor på kaldere strøk så kan du jo legge et lammeskinn i posen, selvom det fortsatt er litt mye. Vinterposene skal jo varme i så så mange minusgrader. Husk å ikke ha for mye nedi posen. Jeg har strømpebukse (ull hvis det er kaldt),body og genser på. Prøv deg litt frem, ta med ekstra klær, kjenner du at hun er kald bak i nakken, så kle på henne litt til. Er hun svett så kle av henne litt. Det er i hvertfall det jeg tenker. Lykke til!
En liten mamma Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 I vogna vår ligger først et lammeskinn, deretter voksipose med sommerdyne (bor på sørlandet, og det er ikke nødvendig med vinterdyne enda), og oppi der ligger Hedda med strømpebukse,ullsokker,body,jakke og lue på. Jeg har hatt lammeskinnet som underlag helt siden Hedda ble født, i sommer også. Det gir litt luft under kroppen, som isolerer godt. Og så er det litt mykt å ligge på...
ompah! Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Snuppa ligger på lammeskinn med dyne over seg, og teppe over hvis det er litt kjølig. Hun har på seg body og strømpebukse med en tynn fleecedress over. Og ei tynn ull lue!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå