Gå til innhold

Sitter deres i sportvogna?


Felix&Lurifax

Anbefalte innlegg

Har begynt å bruke sportsvogna, men har fremdeles ryggen helt flat. Merker han synes det begynner å bli litt kjedelig. Han kan jo ikke sitte sjøl, mer enn noen sekunder, må de kunne sitte helt sjøl før jeg kan ta opp ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Helsesøsteren min sa at så lenge det ikke var så lenge av gangen gikk det greit. Vår sønn sitter med ryggen opp innimellom.. kanskje opp til 20 min. Da er han sliten etter alle inntrykkene og sovner raskt når jeg legger han ned.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor har sittet i vogna (har duo) siden hun var ca 4,5 mnd.. Har bare bygget opp med støtte rundt henne. Ikke så lenge om gangen, da. Men hun var så nysgjerrig at hun ikke ville ligge i vogna, hun måtte OPP og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sitter i sportsvogn nå, men han setter seg opp selv om jeg har den nede.. Blir veldig sint når ryggen ikke er oppe, bortsett fra når han skal sove. Blitt mye artigere å gå på tur nå som han er litt mer med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen ligger enten helt flatt eller på første trinnet etter flatt. Han elser det. Ligger og ser rundt seg og babler i vei. Er en helt ny verden. Vi skiftet forresten over til denne da han var 4,5 mnd pga skrek bare da han lå i bagen og ikke så noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sitter oppe med pute i ryggen. Har hatt han i trille noen ganger og da sitter han veldig støtt uten støtte, men legger seg ned når han blir sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...