Gå til innhold

Uff, må bare skrive litt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du har lett for å bli rørt, og synes ting er trist så er kanskje ikke dette rette inlegget for deg å lese....

Har egentlig ikke noe på denne siden å gjøre, men vil ikke gå ut med nick på skravle....å jeg må bare lette litt på "lokket"

I dag skal vi avlive katten min, har time kl 13. Og her sitter jeg klam og svett og kvalm. Har nesten ikke sovet de siste døynene, bare ligget å vridd meg og tenkt og tenkt.

Problemet er nemlig at vi ikke har hatt katten selv det siste året.

Vi får ikke ha katt her vi bor, og inntil videre har min samboers bestemor passet ham. Dette har gått veldig bra, for det skulle bare være midlertidig til vi kom i hus. (Det har uheldig vis tatt litt lenger tid enn vi planla)

En annen ting er at katten aldri har vært spesiellt glad i folk, meg har han aldri gjort noe, men så fort det kommer andre inn på hans teretorium(les meg) så blir han sur og gretten. Da vi fikk barn ble han bare enda surere, så det er jo langt fra ideelt for oss å ha han mens de er små heller.

Nå orker imidlertid ikke bestemoren mer, hun bekymrer seg for katten, som stadig vekk kommer tilbake med kampskader. Hun har hintet frempå flere ganger, men nå har hun sakt fra at hun ike vil han skal lide mer. (det siste er at han har rennende øyne, problemer med å spise og en kul i ansiktet). jeg vil jo heller ikke at han skal lide, så jeg klandrer henne ikke på noen måte.....men jeg klandrer vel meg selv. For å ha satt han bort, og for at jeg nå skal avlive han.....

Vet dette ikke er rette fora, men jeg må bare få ut litt.....sitter på gråten hele tiden og har en hard klump i magen. Gruer meg, men kan ikke se noen annen løsning:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utruli trist!! Har selv måtte avlive en katt for en del år siden, helt grusomt!!! Men noen ganger er det nok det beste.. Tenker på deg, har selv to katter som også for tiden bor hos min mor, stortrives der da. Hadde blitt kjempelei meg om de måtte avlives..

Håper du kan få deg katt igjen en gang, de er noen herlige vesen=)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...