Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 blødde dere mer enn det dere gjorde før graviditeten? Jeg fikk igjen for ca 3 dager siden og synes jeg blør mye mer. I tillegg uvel- kvalm og litt svimmel. Vet ikke om det siste henger sammen med mensen?
-spent- Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fikk den igjen 8 uker etter fødsel, og har blødd så og si hele tida etter det. På det meste har jeg bare hatt seks dagen "fri", før jeg har begynt å blø igjen. Noe jeg er sikker på er pga minipilla, som jeg nå skal slutte med! Jeg blødde mye mer enn vanlig, og det var mye vondere. Var også svimmel, men tror kanskje det kan være pga jern også. Har ikke fått svar på blodprøvene mine enda.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fikk tilbake mensen etter 7uker..BLÆH og jeg fullammer...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Har ikke fått mensen ennå (6,5 mnd siden fødsel), og jeg fullammer ikke... Har kobberspiral da, men allikevel- skal den ikke komme snart.. Hjelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå