Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 En fire åring hjelper mamma`n sin. http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article952958.ece Håper lille Robin min blir like flink om det skulle skje noe ;-)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Leste den i sta og synes det er helt utrolig at en på 4 år klarer noe slikt. Håper mine barn blir like flink hvis det skulle skje noe )
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 ..ja jeg fikk nesten tårer i øya her jeg.. hehe
lenej :o) Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 åå.. den gutten kan nok ikke få nok av koser og klemmer fra mamman sin kan jeg tro!! for en nydelig historie! håper å mini blir så flink da skal nok lære han, slik vi selv har lært. (pappa kjører ambulansen)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Fantastisk! Og gjentar til det kjedsommeige: Lær ungene deres at det heter en-en-tre, ikke hundre og tretten. 1-1-3!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå