Gå til innhold

flere som svetter så det renner om natten? har en uke til termin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg våkner kliss våt i håret og klærne jeg har på har svettemerker. skikklig sexy jah, mens samboern ligger der med en helt behaglig temperatur.

her er det ellers han som er stekeovnen og jeg frysepinna men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg svetter mer om natten nå merker jeg. jeg er 9 dager over termin. jeg ligger kun i hotpants, men merker jeg er våt bak i nakken ved hårfeste. føler jeg nettopp har kommet ut av dusjen. har ikke svettet så mye tidligere i svangerskapet. men nå må jeg ligge med vinduet igjen om natten for sambo syns det er for kadlt til å ha det oppe. hehe:P

jeg pleier å være frysepinnen her også hehe........

Skrevet

hah!

samma her! dvs,det er ikke bare om natta da! er generelt mye varmere av meg...kan stå i en butikkø og plutselig bli kjempevarm helt uten forvarsel! skikkelig ubehagelig!

Skrevet

Jeg svetter sinnsykt mye akkurat ved brystet. Våkner og kan tørke vekk "vann" fra hele brystkassa.. usj :P Ellers er jeg ikke så mye plaget med svette

Skrevet

Jepp! Har 5 dager igjen til termin, og svetter også mer enn til vanlig. Både om natta og ellers. Kan våkne og være våt i hårfestet, og enda ligger vi med viduet oppe og en stor glipp mellom gardinene slik at lufta kommer inn.

Skrevet

huff samme her!!

våkner nesten hver natt og er kliss våt på bryst regionen og i hårfestet!!

skikkelig ekkelt..svetter som regel aldri til vanlig.

14 dager til termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...