Gå til innhold

stellebord på veggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe erfaring med dette? Eventuelt pris

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så på www.babyshop.no, der har de sånn som er på stellerom. Med rom inni liksom, om du skjønner, hehe:) De kosta 1799,-

Kunne tenkt meg sånn selv, siden vi har et lite bad. Men har et vanlig et fra før da..

Skrevet

jeg har stellebod på veggen.

likte ik de som de har på babyshop, de ser ut som en forvokst medisinskrin spør du meg.

jeg kjlpe et på www.barnevogna.no

betalte 1300 for det.

jeg syntes det er veldig fint.

det er i tre og malt hvit, får det oxo i trehvit.

Skrevet

Hei Elias sin mamma :)

Vi har veldig liten plass, og kjøpte derfor stellebord til å ha på veggen fra IKEA. Det skrudde vi opp over vaskemaskinen vår, og det fungerer som bare det - vi er kjempefornøyd :) Koster rundt 600,- tror jeg det var..

Skrevet

Min mor kjøpte brio stellebord vegghengt til både søsteren min og meg og begge har brukt våre. Jeg er veldig fonøyd med dette, og får alle stellesaker, 1bleiepakke, håndklær, en våtserviettpakke, vaskekluter(badehåndklær har vi utenfor), et sett med klær og pysjamasen ligger der. Så alt har vi på et sted rett på veggen framfor oss når vi steller.Når vi er ferdig med stelle er det bare å klappe det igjen og det tar jo ikke noe av plassen (har smalt bad)og er genial spør du meg selv om det er jo ikke det peneste å ha en hvit kladd på veggen.

Hun fikk tak i begge to på loppemarket og betalte 100,- for dem begge:) Dette er laget i stål/noe metall greier og det følger med stellematte inni.

Skrevet

Vi har vegghengt stellebord fra Ikea. Det ser riktignok ikke så fancy ut, men vi er kjempefornøyd med det. Billig og praktisk.

Skrevet

Fra IKEA - superfornøyde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...