Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Skulle hatt pensumlisten... har tenkt å lese, og så melde meg opp til eksamen... altså som privatist... men trenger pensumliste=) er det forskjellige pensumlister eller er det det samme?
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Ville tatt kontakt med en videregående skole. Jeg var Russ i 1996, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg - he he...
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 hehe nei da gjelder kanskje ikke de pensumlistene lenger... =) tenkte å høre på bokbutikken etterpå da... kanskje de kan hjelpe meg... regner egentlig med pensumlisten er samme for alle videregående skoler i hordaland...
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Søk opp privatistkontoret på hjemmesiden til kommunen din. Der bør det stå en komplett liste.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Takktakk! det sto man kunne velge... så jeg bare kjøper det de sier på bokbutikken ejg... kan ikke være såååå stor forskjell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå