suer Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hei! Lurer på om det er noen andre som har det som meg? For ca fire uker side hadde jeg en liten blødning. Er nå i 13.uke. Alt står nå bare bra til, så det er sagt. Da dette hendte ble jeg veldig nervøs ofr å ha sex. Samtidig har jeg fått en skikkelig vom på magen av at jeg spiser hele tiden. Så man kan godt si at jeg ikke er helt tilfreds med meg selv og kroppen min akkurat nå. Dette har da ført til at jeg har mistet all lysten på sex for tiden. Kjæresten er selvfølgelig veldig oppgitt over dette. Jeg får meg ikke til å ha pliktsex heller, blir utrolig kvalm bare av tanken. Er jeg alene om et slikt problem, eller finnes det andre som kjenner seg igjen?
rutla Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 hei. Jeg er nå 14 +4 uker, og har null sex lyst, har ikke hatt lyst på kjempe lenge.. er jo kvalm og trøtt hele tiden, er ikke kjekt å tenke på sex en gang... synes jo selvfølgelig synn på sambo, men han er verdens herligste og har sagt til meg at han ikke vil ha sex før etter vi har vært på ul. dette fordi vi var graide tideligere, hadde sex, og mistet.. vet jo at sex'en ikke var grunnen til at vi mistet den gangen, men det ligger alikevel i bakhode på oss begge.. prøv å snakk med han hvorfor du ikke har lyst.. er ikke rett at du skal ha dårlig samvittighet for noe du ikke kan kontrollere..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 er i uke 22 og har mistet all lyst for sex, føler heller ikke for pliktsex,så da blir det så og si ingenting.. nå er det nesten en mnd siden forrige gang vi hadde.. men har man ikke lyst, så har man ikke lyst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå