Gå til innhold

Hmmff...MÅ bare få det ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde at en god natt søvn skulle lette på trykket, men nei da... er fortsatt sint på sambo.

i går skulle vi på kino, men han sovnet på sofaen og lot meg stå utenfor kinoen å vente.... hadde vært hos legen den dagen for en oppfølging pga mulighet for svangerskapforgiftning, noe han helt glemte å spørre om hvordan gikk( har fotsatt ikke) SÅ fikk jeg vite at han hadde glemt å gi beskjed til meg at mitt favoritt band skal spille i spektrum i februar og nå er det selvfølgelig utsolgt!!!

ingen unskyldning engang!!!!

hvor lenge skal jeg være sint????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan slutte omtrent...nå.

Skrevet

Du er en jævla surpomp!! Forstår godt at samboeren din "sovnet" og ikke gadd å gå på kino med deg.

Skjerp deg, ellers gjør han det slutt!!

Skrevet

håper han gjør det slutt med meg... er jo bare sammen med han pga barnet... tror jeg hadde klart meg bedre uten han...... blir jo bare sur og skuffet over hvor mye han driter i meg.

Skrevet

hvorfor gjør du det ikke bare slutt med han da? det er ikke bra og være sammen bare pga barnet. da er det bedre for barnet at dere går fra hverandre! selv om barn ikke viser det skjønner de mye mer enn man tror, og hvis det blir en dårlig vibbe i luften mellom dere oppfatter de det også og de kan føre til mye utrygghet og smerte!

Skrevet

uff... litt unødvendig av anonym over her og svare deg så hardt da... skjønner at en har behov for å "lette trykket" noen ganger... spesielt hvis en har en dårlig dag og er hormonell i tillegg... er jo derfor vi har kranglesiden :)

kanskje ting ikke er så ille egentlig... bare det føles sånn nå som du er sint. prøv å snakk med han da... forklar at du er litt ekstra sårbar for tiden. er ikke alltid så greit å vite.

lykke til!

Skrevet

-Til første måneds barnebidrag er inne på din konto.

Skrevet

Er du sammen xen min? Høres sånn ut. If so good luck noen mannfolk er bare sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...