Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Har en nevø som fyller 7 år snart, og vi må jo kjøpe gave. Noen tips? Har lyst å overraske med noe, og ikke kjøpe på "bestilling"...
Sara Rompompei Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Min 7 åring ville like å få: Bionicle Duel Masters kort Fjernstyrt bil PC spill Tegnefilm Kinobilletter er nok populært (masse fine filmer om dagen) Hot Wheels biler og baner Ninja Turtles Tøft sengetøy ting med dødningeskaller Morsomme lydbøker/bøker, Gummi-Tarzan er hot her om dagen, Eller Rampete Robin Kommer ikke på mer akkurat nå.... Trenger du flere tips kan jeg tenke litt mer hihi
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Tuuusen takk =)) Akkurat det jeg trengte. Min eldste er bare 3 år, så jeg er ikke inne i hva de på 7 digger.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Legger til LEGO!!! Må være litt sånn tøff da, gjerne som har batteri i seg når de er ferdig og kan styres med fjernkontroll, men det kommer jo an på hvilken prisklasse du er ute etter da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå