Gå til innhold

Hvorfor oss?????


Sharlis

Anbefalte innlegg

6 mai fant de ut på Ul at bebisen min hadde dødd i uke 24+5, og motte selvsagt føde min herlige søte jente ut:(:( (krybbedød i mors liv, noe som er svært sjeldent)

Ting har vært å er utrolig vanskelig fra før,...

Men så ble jeg gravid i juli nå( såååå utrolig glad,men kjempe nervøs for at det skulle gå samme vei)..,og på tidlig UL ( uke 13 ) så finner de ut at det er noe skikkelig galt med bebisen (hodet er ikke lukket, så de trur det er et grovt tilfelle av ryggmansbrokk,veldig sjeldent det oppstår også..siden ingen i min eller barnefaren sin familie har noen form for ryggmansbrokk) fosteret lever å sparker,men det kommer ikke til å være levedyktig utenfor magen:(:(:(:(

 

Så nå må jeg avbryte svangerskapet, alt dette skjer i morgen...

Er så utrolig lei meg..

Igjen så mister vi barnet vårres:(:(

 

Så UTROLIG urettferdig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var veldig trist og vondt å høre =O( Blir helt kvalm av at sånt kan skje - men vi har desverre ikke grønt lys resten av livet mht barneønsket selv om vi har opplevd det store tapet en gang, selv om vi skulle ønske det var sånn. Livet er absolutt ikke rettferdig, nei. Sender dere masse styrketanker i forhold til det dere nå skal igjennom.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ble så utrolig lei meg når jeg leste historien deres, tårene spratt.. livet er fryktelig urettferdig. er ingenting jeg kan få sagt som kan hjelpe. vil bare si at jeg tenker på dere selv om jeg ikke kjenner dere.

håper dere på en eller annen måte kommer igjennom dette. lykke til videre med alt.

god klem til dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei!

Tenk at dere må gjennom det som alle vi her inne frykter; å miste på ny. Har selv vært gjennom en dødfødsel og håper på en ny, men er selvfølgelig livredd for å måtte avbryte et evt svangerskap....Kanskje det er en trøst at årsakene er så forskjellige og tilfeldige? Med tanke på senere graviditeter?...Håper du får god hjelp og støtte, samt masse ro og hvile. Det var jo ikke dette du trengte nå! Ønsker deg lykke til med tiden fremover og håper livet blir lysere for deg etterhvert. Stor, stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunis:

 

Å nei...så utrolig trist:(:(

Kondolere så masse..det er så utrolig urettferdig:(:(

Føler masse med dere.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym:

 

Når skjedde dødfødselen din da? hvar det noen grunn til at bebisen døde?

Kondolere så masse:(

 

MIne årsaker er veldig tilfeldige å kunne ha skjedd hvem som helst,så det er ikke noe galt med meg eller med sambo..men er ikke til noe trøst det da.

Ikke noe som helst kan forklare eller ta bort smerten fra det å miste sitt eget barn:(

 

Skal prøve en gang til med en gang jeg slutter å blø fra fødselen og så fort jeg får mensen igjen.

Må ta 10 ganger mer dose av folsyre enn det som er vanlig er eneste forskjellen.

 

Og jeg får tidlig UL i uke 6, så i uke 12, så i uke 17-18, så i uke 24 ..pluss at de sjekker mormunnen slik at den ikke åpner seg..

 

Er du gravid nå eller?

Hvor lang i så fall?

 

Lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

SHARLIS

 

Jeg har sendt deg en melding. Ikke helt sikker på hvordan dette fungerer, men det skal ligge en melding til deg i innboksen din på din side ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...