Trollmora Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hipp hipp hurra! Hipp hipp hurra! Håper du får en fiiiiin bursdag )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Hipp hurra for bursdagsjentefotografen vår:-)
Plutseliten :) Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Gratulerer så mye med dagen!! Huuuurrraaaaa Bursdagsklem til deg fra Adrian og mamma"n Stolt mamma til 2
Hobbyfotografen og Em Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Åhh.. tusen takk!! Har kommet hjem fra jobb, lagt Emilia, og gubben lager ticca masala til oss.. nam.. hehe.. Fikk en flott blomsteroppsatt av han på jobben i dag også!! Også sier han at jeg ikke må finne på noe på søndag?? hm...
Maud Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Gratulerer masse med dagen! Ser at du har fått oppvartning og oppmerksomhet - det trenger også modne damer :-D
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Gratulerer vesla!!! Kanskje du ikke skal finne på noe på søndag fordi du skal komme i bursdagsselskap hos meg???? ;=) Hehe... neida... tror sikkert mannen din har noe flott på lur!
dritgrei hei hei! Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 hurra hurra hei hei hei burdagsklem fra meg til deg!
Karomamma Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Gratulerer med overstått, håper du hadde en fin indisk feiring!!! Nysgjerrig på hva som skal skje på søndag, for en oppmerksom kjæreste du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå