<3 Jentemafian <3 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Han kommer ca rundt kl 17.00 og 17:30 og hun legger seg 19:00 Da blir det ikke mye samvær da. Det er som regel jeg som ordner med henne når han er der, han setter seg ned på sofaen og ser tv. Har spurt han om han kan hente henne i barnehagen kl 16 slik at han får se henne mest mulig men det kunne han ikke pga jobben. Han har fleksi tid så en dag i uken kan han dra tiligere. Blir så irritert. Måtte bare få ut litt frustrasjon
så var vi 4 Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg ville lagd en ny samværsavtale. I tillegg ville jeg tatt med ei god bok og satt meg på en kafe de timene han skal ha henne, da må han ta litt ansvar selv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 ening med supergutt. gå ut når far har samvær. eller la far ha samvær et annet sted. alt etter hva dere føler dere komfortable med, men ikke vær der du. han får aldri murligheten til og prøve seg fram med deg der. for du kan jo alt, så da føler han seg kansje dum og klønete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå