WP-TLogPeanut Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Vil ikke spise,neesten ikke drikke... Skikkelig dårlig jo Var ikke herpes som de sa på legevakta på fredag nei :s Er det mange her med barn som har hatt dette? Lurer litt,for på doktor online står det at det er relativt vanlig,men legevakta fant det jo ikke ut , og legen på legesenteret hadde ikke peiling og måtte få en annen til å se på henne.. Sa fra i bhg,der hun må ha fått smitten fra,de hadde heller ikke hørt om det.
WP-TLogPeanut Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2007 Legger ved linken jeg,hehe...så slipper jeg skrive så myye http://www.doktoronline.no/lex/c/coxsackie_virus.html Bare at TL har ikke blemmer på føttene,og har store plager med det..munnen som er verst... Det er et virus,så ingen behandling å få utenom paracet,men det tar ikke alt... Det står 7-10 dager,vi går på 8.dagen nå .. og ser ikke ut som det gir seg med det første
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Er nok en relativt vanlig barnesykdom. Det at legevakta ikke hadde peiling trenger ikke bety så mye, var hos legen med Guttongen når han hadde vannkopper (for å få antihistaminer), og legen hadde aldri sett vannkopper, så der måtte jeg legge ut om smitteveier, inkubasjonstid og kløelindring. God bedring da til TL!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Begge guttene mine hadde dette i august. Eldste på 2 1/2 hadde bare et par prikker på hånda og rista, men han hadde moderat feber i ca 4 døgn. Hadde nok litt plager i munnen også for han sa han hadde vondt i munnen et par dager. Lillebror på snart 8 mnd . Hadde masse blemmer på knærne , under føtter og i håndflater. Hadde også prikker som ikke ble blemmer i bleieområdet....Masse blemmer i munnen og var grinete som fy i noen dager og ville ikke spise..... Ikke feber på han tror jeg.................
WP-TLogPeanut Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 Takk for det ja Håper selv det går fort over for henne,for begynner å bli dårlig selv merker jeg.. Usj En må visst sette seg litt inn i slike forskjellige sykdommer ungene kan få,når legene ikke skjønner selv om det ikke var noen behandling å få kjenner jeg jeg er mye roligere bare av å vite hva det er .
Honningmelon Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Tvillingene til venninna mi hadde det i 4 uker :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå