Gå til innhold

Vasker dere alle de nye klærne til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte litt på dette med tanke på størrelsen på klærne..

Har kjøpt litt i str 50 og litt i str 56 men kan jo være at babyen ikke passer noe...

Er det nødvendig å vaske alt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vasker alt jeg iallfall:)

Skrevet

Jeg har vasket alt, men om du tenker at kanskje ikke klærne passer eller du får for mye i noen str. og ikke har tatt av lappen, så kan det jo være like greit å vente å se:)

Tar jo ikke SÅ lang tid å vaske en maskin!

Skrevet

Nei det er sant,vil jo gjerne vaske jeg også...Foreløbig ligger klærne pent brettet i skuffen med lappene på;)

Skrevet

Vasket alt jeg også, bortsett fra ytterjakkene.

Holder på nå, kjempe koselig...

Skrevet

heisann:)

jeg har faatt beskjed om at det gaar greit aa stryke alle klaerne naar de er nye! saa holder de seg finere ogsaa! varmen fra strykejernet dreper evt. bakterier vistnok...

Skrevet

Jeg vasker alt ... er i allefall viktig å vaske det som skal være innerst mot huden ....

Men jeg vasker fortsatt alle nye klær til Celine & hun er snart 17 mnd.

Skrevet

Jeg har vasket alt vi har sålangt, både i 50 og 56. Men er ikke mye da, bare nok til en liten "startpakke" :) Tenker at vi får heller butte det vi evt. får i gaver om det ikke ksulle passe/være bruk for det.

Skrevet

Jepp. Alt. Vasker ting jeg kjøper selv og. Tenk at klær kan ha ligget på ett støvete lager, folk som har tatt i dem.......

Skrevet

Vasker ein del av klærene, men dei som eg har kjøpt i blått lar eg lappen være på og ikkje vasker dei det kan eg gjere seinere, tilfelle vetle noah viser seg å være ei jente og ikkje ein gutt selv om ul viste det.

Skrevet

Alle klærne bør vaskes før du har dem på babyen første gang! Det er masse sterke midler i dem, som fabrikkene vasker dem i. Disse kan være svært allergifremkallende, og det har ogs blitt hevdet, at det kan være en av årsakene, til at noen barn utvikler atopisk eksem.

Du kan jo vente med å vaske mesteparten, til etter babyen er født.

Ungen skal være bra stor, for at den ikke skal passe str 50 i det hele tatt. Min første veide 4180, og passet str 50 noen måneder.

Skrevet

Jeg har vasket alt, men hørte at noen ikke vasker de minste klærne i tilfelle de ikke passer og de kan bytte dem igjen. Regner med at han får bruk for de minste klærne da jeg ikke tror han blir så stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...