Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt var bare fint, terminen ble selfølgelig endret.

Jeg trodde selv den skulle bli flyttet fra 1mars til 4-5mars, men den ble flyttet til 27februar i stedet :) Gjør ikke meg noe det!

Legen var litt opptatt av at det var store muligheter for skuddårsbarn.. hehe.

Fikk 7 bilder med (kun) så nå skal jeg legge ut nye (hvis bare BIM kan jobbe litt fortere!!! Går jo så treigt)

Så blir det 100% sikkert en gutt, var ikke til å ta feil av (HA! var jo 110%sikker på det selv :D)

Så herlig, nesten halveis nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med gutten på vei!

 

skal ikke på ul før torsdag, jeg håper jente, sambo håper gutt.Men klarer ikke bestemme oss om vi vil vite.

Skrevet

Gratulerer!! Kjekt å bli flyttet den veien da iallefall, men ikke så ille å bli flyttet andre veien heller da om det bare er noen dager.

Skrevet

Gratulerer så mye med den kommende gutten=o)

 

 

Skrevet

Gratulerer kjempe masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...