Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 når det først har blitt påvist dette,er det da noe som har kommet for å bli eller kan det forsvinne igjen??? noen som vet?
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Hos meg har det iallefall kommet og gått ser jeg av arket mitt. Men så lenge blodtrykket er ok og du ikke har vann/hevelser i kroppen, trenger det ikke å tyde på svangerskapsforgiftning.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Det kan forsvinne like fort som det kom=) Jeg har hatt det litt til og fra i begge mine svangerskap. Særlig mot slutten....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Hos meg har det også "kommet og gått". Av og til kan det jo hende det "bare" er forurensing også.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 takker for svar. har hatt av og på før hos de tstene som har vert hos jm jeg også. men nå var jeg på kk og tok 2 tester og begge var positive.. har ingen hevelser eller bt ennå..men har hatt mye kynnere og vondt neders i magen..må ta nye tester i morgen...hadde også sukker i urinen..noen som har hatt det også?? hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå