fruen81 med mirakel i magen Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Å jeg er GRAVID;o) Håper det går bra denne gangen, jeg har en mye bedre følelse nå enn jeg har hatt tidligere når jeg har mistet. Det rareste er at jeg har sett på term kalkulatoren, og babyen ble unfanget 19 sept, og da ble mannen min 30 år ) Nå er jeg så lykkelig. Sender masse masse babystøv til dere andre her inne, håper dere kommer til 1 trim fort:O) Klemmer fra meg
bendis Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Gratulerer så masse!!!! Håper for deg at alt går bra denne gangen:o)
mamma*me*nr2*imagen Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 gratulerer så mye jeg og er gravid og har termin 4. juni;) når har du?
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2007 Hei hei, gratulerer med spire du også. Jeg har vel term rundt 12 juni;o) perfekt å få baby på den tiden;O)
Pøbelfrøet Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Gratulerer så mye med graviditeten! Nyt det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå