babybooooooom Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Det er ikke så ofte jeg studerer meg nedentil for tiden.....men etter jeg hadde dusja i dag, kjente jeg en liten klump ved siden av kjønnsleppene. Jeg trodde jeg var litt hoven, men så så jeg at jeg var helt blå/lilla flere steder der. Jeg ble litt redd, men kanskje det bare rett og slett er blodårer? Det var liksom så klumpete. Jeg er i uke 25. Er det noen som vet hva dette er, og som har opplevd lignende??
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har hørt at en kan få åreknuter nedentil under svangerskapet. trur de er sånn blå lilla på farge. kanskje du skulle høre med JM eller lege?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Tror det ikke er helt uvanlig. Jeg ble iallefall lilla og hoven de andre gangene jeg var gravid. Har en venninne som jobber på legevakta, og hun fortalte at de hadde en gravid som kom inn og trodde helle greia var ødelagt. Masse utflod, og i tillegg lilla og hoven. Man snakker liksom ikke så mye om de fysiske forandringene der nede. Trøst deg med at du blir helt normal igjen.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 hei, dette er helt normalt, spurt legen selv jeg , man blir hoven der nede , pga nå har vi mye blod der nede, dette går over når babyen din er født,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå