Gå til innhold

flere som plages med bim i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

tar jo uuuurlang tid å åpne sidene?bare jeg som plages eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!...

 

utrolig irriterende er akkurat det samme på babyverden

Skrevet

jeg også, både i går kveld og i dag. Tar 2 min å få åpnet en side. Siden er bare hvit i evigheter!

 

SÅ irriterende!

Skrevet

Jeg sliter også, det begynte i går kveld *grrrrrrr* :-(

Skrevet

Godt det ikke er min maskin det er noe galt med. Har prøvd alt her. :( Vel, da er det bare å gi opp for min del og prøve igjen i morgen. Dette har jeg jo ikke tid til.

Skrevet

Jaaaa, grrr... blir så irritert. BIM har jo vært klikk lenge, men FY så kjedelig det er... ikke kommer jeg meg inn på min side, eller profil, eller det å legge inn bilder... Alt er bare surr, og har vært det i en måneds tid.

Skrevet

Da var det ikke bare maskina mi heldigvis. Får håpe det ordner seg snart.

Skrevet

samme her:) utroli ka man kan få svar på innpå desse sidene:) er blitt hekta eg nå hehehehe....kommer til og savne dere når eg er ferdig innpå her om noen mnd:-)

Skrevet

Ja, jeg har plagdes helt til nå...

Skrevet

nix har ikke kommet på før nå faktisk ... kvifor?? ;o)

Skrevet

jeg....sykt irriterende!

Skrevet

hmmppff... dette passer ikke oss gravide;)

Skrevet

me 2...

åhhh... men er kun bim og dib sine sider, ellers funker nettet flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...