*Askepott og hjelperene * Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11321598&sid=xz14abcB9Idq758077&WT.svl=Link Man får vel disse vognene til 2500kr nå + bag da,men alikevel 6000kr for alt?? er ikke det litt dyrt?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 var jo fint brukt, men det er begrenset hvor mye man vil betale for brukt. Slik tenker jeg når jeg skal selge brukt barneutstyr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå