Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 og hvor gamle er de\ tenkte jeg skulle lage kalender til snuppa i år!
Mamsen til Pjokken Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 I år er pjokken fylt 2 og skjønner mye, så tror jeg skal lage kalender denne gangen. Tror ikke det blir så mye spiselig, og heller ikke veldig dyre ting, men små leker og tulle-ting. Han er f.eks helt vill etter tape-ruller så en tape-rull vil lage moro i mange timer Håper å få flere tips på denne tråden!
balsam Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 mi er oxo 2... og her skal det gå i små leker, og tenkte at en film eller noe en gang i blandt... skal kjøpe sånne pakker med little people, og ta utav alle figurene og pakke inn en og en... det er ikke så dyrt... en sånn pakke koster ca 200 og det er ca 10 ting inni=) så liker hun jo strikker, klemmer og sokker osv... så d er jo greit å gi=)
übermamma *5 pp* Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Hun blir 3 ikke lenge etter jul små puslspill bøker babyborn klær " bleier såpebobler ballonger prinsesse plaster dvd pastillesker/kjærligheter/kjeks tegnebok/fargestifter klistremerkealbum klistremerker evn glansbildealbum og glansbilder klinkekuler tegnesåpe til dusjen pepperkakesett/forkle til barn som vi kan bake med små duplo esker
imsdal med julesmak Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Har kjøpt noen småting fra www.helti100.no Utover det blir det: -små biler -snop -små bøker -ballonger -duplo
Noensomvetmontro Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Jenta mi på 4 har jeg foreløpig kjøpt dette til: Bok Dvd Strømpebukse Truse Sokker Hårstrikker Hårspenner Smykke og armbånd (i tre) Smykke med stort hjerte (i plast) Hårsjampo Balsamspray Hårbørste Leppepomade Tøffe blyanter Refleksmus Så blir det nok noen tegneserieblader, og litt godis som jeg legger til helgene. Prøver å fylle opp med litt praktiske ting også, ikke bare dill og dall. Jenta mi elsker strømpebukser, sjampoer ol. Hun er skikkelig jålete!!!
___ Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Noen små rosinpakker, pepperkakeformer (en av gangen), balonger, Donnaldblader (kjøpt på loppemarked) julesokker og truse hvis jeg finner det, hårstrikk. Hun blir 3 rett etter jul.
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Prinsessa på to år synes det er veldig festlig med hårspenner o.l så det blir nok en del av det, samt litt strømper, dvd, puslespill, og ellers noe leker..
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Vurderer å kjøpe duplo- prinsesseslott e.l. til lillesøster, og Belleville til storesøster. Siden dei no skal ha leker i 2 hus, ser eg at det må litt shopping til. Så da blir det noe slikt i julekalenderen.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 hei snupp ) har ikke fått svart på pm, for ting virker ikke her i dag... men vi blir veldig gjerne med på fredag!!! ) tenkte å kjøpe togbane, at hun får en del om gangen. men at tog og en sirkel til å kjøre på får hun i løpet av de første dagene. skjønte du den? klem
olla Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Donald/ola brum/bamseblader ol kjøpt på bruktbu er genialt!! Da kan de klippe og lime inn i bok som de får en annen dag, og der er ikke dyrt, 4-6 kr har jeg betalt pr blad.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 Fikk tips her så har kjøpt for 500 kr på helti100.no Ble mest badeskum i foskjellige farger,farger til å tegne på flisene med,knitrebad,kopp med diddle på, tre biler,forstørrelsesglass. Ellers så kjøper jeg en pakke med duplo og fordeler i pakker, thomas toget,bøker,tusjer,tegneblokk,malesaker.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. oktober 2007 #14 Skrevet 2. oktober 2007 Blir 3 år like før jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå