Gå til innhold

hva kjøper dere til barna i adventskalender\

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor gamle er de\

tenkte jeg skulle lage kalender til snuppa i år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år er pjokken fylt 2 og skjønner mye, så tror jeg skal lage kalender denne gangen.

Tror ikke det blir så mye spiselig, og heller ikke veldig dyre ting, men små leker og tulle-ting. Han er f.eks helt vill etter tape-ruller så en tape-rull vil lage moro i mange timer :)

Håper å få flere tips på denne tråden!

Skrevet

mi er oxo 2... og her skal det gå i små leker, og tenkte at en film eller noe en gang i blandt... skal kjøpe sånne pakker med little people, og ta utav alle figurene og pakke inn en og en... det er ikke så dyrt... en sånn pakke koster ca 200 og det er ca 10 ting inni=)

så liker hun jo strikker, klemmer og sokker osv... så d er jo greit å gi=)

Skrevet

Hun blir 3 ikke lenge etter jul

små puslspill

bøker

babyborn klær

" bleier

såpebobler

ballonger

prinsesse plaster

dvd

pastillesker/kjærligheter/kjeks

tegnebok/fargestifter

klistremerkealbum

klistremerker

evn glansbildealbum og glansbilder

klinkekuler

tegnesåpe til dusjen

pepperkakesett/forkle til barn som vi kan bake med

små duplo esker

Skrevet

Har kjøpt noen småting fra www.helti100.no

Utover det blir det:

-små biler

-snop

-små bøker

-ballonger

-duplo

Skrevet

Jenta mi på 4 har jeg foreløpig kjøpt dette til:

Bok

Dvd

Strømpebukse

Truse

Sokker

Hårstrikker

Hårspenner

Smykke og armbånd (i tre)

Smykke med stort hjerte (i plast)

Hårsjampo

Balsamspray

Hårbørste

Leppepomade

Tøffe blyanter

Refleksmus

Så blir det nok noen tegneserieblader, og litt godis som jeg legger til helgene. Prøver å fylle opp med litt praktiske ting også, ikke bare dill og dall. Jenta mi elsker strømpebukser, sjampoer ol. Hun er skikkelig jålete!!!

Skrevet

Noen små rosinpakker, pepperkakeformer (en av gangen), balonger, Donnaldblader (kjøpt på loppemarked) julesokker og truse hvis jeg finner det, hårstrikk. Hun blir 3 rett etter jul.

Skrevet

Prinsessa på to år synes det er veldig festlig med hårspenner o.l så det blir nok en del av det, samt litt strømper, dvd, puslespill, og ellers noe leker..

Skrevet

Vurderer å kjøpe duplo- prinsesseslott e.l. til lillesøster, og Belleville til storesøster. Siden dei no skal ha leker i 2 hus, ser eg at det må litt shopping til. Så da blir det noe slikt i julekalenderen.

Skrevet

hei snupp :o)

har ikke fått svart på pm, for ting virker ikke her i dag... men vi blir veldig gjerne med på fredag!!! :o)

tenkte å kjøpe togbane, at hun får en del om gangen. men at tog og en sirkel til å kjøre på får hun i løpet av de første dagene. skjønte du den?

klem

Skrevet

Donald/ola brum/bamseblader ol kjøpt på bruktbu er genialt!! Da kan de klippe og lime inn i bok som de får en annen dag, og der er ikke dyrt, 4-6 kr har jeg betalt pr blad.

Skrevet

Fikk tips her så har kjøpt for 500 kr på helti100.no Ble mest badeskum i foskjellige farger,farger til å tegne på flisene med,knitrebad,kopp med diddle på, tre biler,forstørrelsesglass.

Ellers så kjøper jeg en pakke med duplo og fordeler i pakker, thomas toget,bøker,tusjer,tegneblokk,malesaker.

Skrevet

Blir 3 år like før jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...