eple72 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Da har vi ordnet oss weekend tur til wien i november . - skal bo på det luksus hotellet. og greier. Og det uten ODA , bare meg og steinar. Blir spennende å se hvordan oda og barnevakten klarer seg i to netter og nesten tre dager uten mamma og pappa. Blir rart å være borte fra oda så lenge. Har til nå bare vært fra henne 5-6 timer om gangen ,og de gangene kan jeg vel telle på en hånd, regner med jeg må ta med pumpeutstyret mitt da jeg ellers kommer til å få noe voldsomt melkespreng hihi
Millapril Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Så deilig med en ferie for bare voksne! Det høres jo veldig romantisk ut! Går nok sikkert bra med Oda hjemme hos barnevakten. Synes du er tøff som tørr å ta deg en slik tur, jeg er ikke helt der enda..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Så deilig det høres ut med en romantisk weekend uten barn :-) Teller litt på fingrene for å reise fra Camilla to netter i nov/des, men har ikke bestemt meg for om jeg tør det enda hehe
Solstråle72 Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Blir sikkert kjempedeilig med noen dager uten barn.:-) Du er tøff som tør det!! Jeg har heller ikke vært så mye borte fra Tobias, og ikke mer enn 6-7 timer og det har som regel vært på kvelden da han sover!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Høres deilig ut :-) Jeg er en feiging som ikke tør å dra fra Mia på overnatting enda, så jeg også synes du er tøff. Håper dere får en fantastisk tur og koser dere masse. Man trenger å lade batteriene litt :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Så deilig det høres ut. Bare å slappe av og kose dere masse. Alle foreldre har godt av en helg borte av og til. Godt for parforholdet det. Til lørdag skal Mathilde overnatte hos noen venner av oss. Gleder meg masse til vi skal bort på fest. Skal bli sååå deilig med en kveld for oss selv. For ikke å snakke om sove lenge dagen etter..
Bellen^2 Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Oh, Wien skal jo være den romantiske byen og da:) Dere får sikkert en flott tur! Pumpeutstyr kan være greit å ha med ja, hvis du ikke vil ha Dolly Parton pupper og sjangse for tette melkeganger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå