Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det på skolen i dag? Ble det fri??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,jeg bør sitte i skammekroken. Har vært mye på telefonen for andre ting i dag,men ikke for det.

Men i morgen må jeg snakke med dem.

Tenker veldig nå,om jeg skal bestille turen ei uke FØR jul, og reise hjem 1.januar isteden.

Karakterene må opp for begge to i visse fag,selv om det går bra i noen. Så jeg er litt usikker på om det er bra å ta dem fri den ene uka...men det er jo altfor galt å reise i bare ei uke.

Ringer dem i morgen =o)

Jeg er en ekte trøndersk tregost!

Skrevet

Aner ikke hvordan det er der, men i Norge er det ofte litt slapt de siste dagene før ferien, og det samme i oppstarten etterpå... Dersom det er er sånn der også, kunne du jo tatt et par dager før og et par etter? Kan ikke se for meg at man skal tape såå mye på det da.. Eller?

Lærer jo masse av å reise også!! :-p

Hva med å lære geometri av bakken i Granåsen? Eller fysikk av flybevegelser?

Skrevet

Jeg har fått dem med før,og da har de alltid gjort oppgaver. Så det må de nok gjøre nå også.Men High School er mye strengere, og jenta mi er redd karakterene skal få en trøkk.

Jeg skal iallefall snakke med dem =o)

Skrevet

næsh da, kan ta en time med dem jeg, sjø!

klart dere skal ha ferie!!!! :-)

hva sier gubben nå da?

Skrevet

Han er myk som smør i sommersola! ;o)

Så jeg planlegger. Men må spinke opp litt mere gryn først,og dessuten må jeg sjonglere mellom to kontoer.

Og vente til noen regninger er betalt.

Vil hjem =o)

Kan jo fortelle mamma at jeg ikke vil ha julegave i år. Bare en brøkdel av flybilletten!

;o)

Skrevet

hadde helt klart ønsket meg billettpenger ja!

Bra at mannen er på gli da, hjelper det også :-p

Og ungene da? Synes de det er spennende? Lenge siden sist de var der? Utenom mini da..

Skrevet

4,5 år siden 9 åringen min var der.

15 åringen var i Norge i fjor, og lillegutten var i Norge 2 ganger i fjor.

=o)

Var bryllup i fjor vet du (sønnen min)

Skrevet

jaaa, nettopp... det var JULA han ikke hadde vært i Norge :-p

hvordan er det da, må den mindre tilregnelige pappan til 9ern godkjenne at du tar han med ut eller? vil det gå fint isåfall?

Skrevet

Jeg har full custody,så han kan jo ikke nekte meg å dra på ferie,nei.

Ikke har jeg gjort noe med Islandsturen til faren heller. Han reiser den 8.okt.

Jeg som har gutten denne jula,for faren hadde han i fjor. Så det er min tur. Dessuten kan ikke ti ville hester få gutten selv til å IKKE ville bli med til Norge.

Han gleder seg veldig =o)

Luftet det for han i kveld.

Skrevet

Det er jo iallefall bra da! La han flakse avsted til Island, så kan jo sønnen vinke til han på vei over. Tenker det er gøy å reise over til familien i Norge ja :-p

Skrevet

Tror han har veldig godt av den turen,jeg. Vært mye styr for han,stakkars.

Da skal han "bo" hos mormor. Og det skal jeg si deg er det samme som bortskjemming deluxe ;o)

Jeg kommer til å være hos søsteren min på natta, og så møtes vi jo på dagene.

Ingen i familien min har digre hus,bare små leiligheter...men du vet, der det er hjerterom osv.

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...