Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 huff..så fælt å høre på hosten hennes å pipinga, har sittet ute med henne i et kvarter nå da,så det ble litt bedre=) Stakkars jenta mi!!!
Ioren Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Uff =\ Ene niesa mi hadde det, var ikke no særlig å høre på nei... Tror forresten jeg vet hvem du er =P Hvis du har nesten samme nick et par andre steder også? Jeg er iallefall venninne av søstra til Maria =P (Bodde sammen med henne i Ila for et par år siden, altså søstera...)
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 ja,stemmer det=) er litt dårlig til å huske ansikt da,men husker den tia hun bodde der ja!!
mamma til 2 små:=) Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 off det er så fælt!!! søster mi hadde det da hun var liten..mamma har fått helt angst når unger er syke etter det. søskenbarnet mitt sin gutt hadde det også.Hun måtte også dra han med ut på natta i kulden:=( off lykke til:=) det går vel over med tiden----en fattig trøst
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for det=) hun sover igjen nå,blir det værre igjen drar vi til legevakta,har snakket med dem,og de sa at vi skulle ringe 113 hvis det ble akutt! Godt å vite at man får hjep og at man blir tatt på alvor når man er litt bekymra!
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 uff det hadde jeg også.. ikke gøy. hjalp å være i kjølig rom og slappe av husker jeg.. god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå