Gå til innhold

"stikking" i underlivet..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene om kveldene hatt stikking i underlivet. Eneste jeg kan beskrive det som er at kjennes ut som om urinlederen blir dradd i eller noe lignenede. Det er ubehagelig.

Kynnere skal vel kjennes ut som menssmerter , så det passer jo ikke med de smertene jeg har?

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også mye smerter nedentil for tiden, av ulikt slag.. jeg er ganske sikker på at det er tassen som beveger seg der nede, og presser på nerver og sener o.l.. han ligger med hodet langt ned i bekkenet, og hodet er festet..

 

hvilken uke er du i? jeg er i uke 40 nå, men begynte å kjenne dette rundt uke 34 tror jeg, da han festet hodet og magen sank:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Om vi snakker om samme type "stikking", har jeg også vært en del plaget med det i det siste. Jeg er i uke 37. Jeg har vært hos jordmor i dag, og da spurte jeg henne. Hun sa noe om at det kunne være noe med modningen å gjøre, men ikke noe skummelt, bare slik det skal være. Så Jeg slår meg til ro med det. Jeg er også plaget med kynnere, og de er faktisk begynt å bli så sterke at det kjennes som rier, men jeg satser på at jeg kjenner når noe er på gang på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de smertene du beskriver høres akkurat ut som de jeg har også...lurer veldig på hva det er, for det er jo veldig ubehagelig. skal til jordmor i dag, så håper hun kan gi meg et sikkert svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Dette er jeg også plaget med (er i uke 40).

Spurte legen på forrige kontroll og fikk beskjed om at det er modning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være baby som rører på hodet i bekkenet, det fikk jeg som svar på stikkende smerter et visst sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nervene kommer visst i klem når babyen synker ned i bekkenet (og det er jo en slags form for modning da), og som du selv sier så er det ikke farlig. Bare ubehagelig. Kan føles som kniv eller nål går opp i underlivet til tider. Jeg synes det var skikkelig plagsomt en lang periode, men for meg har det blitt bedre den siste tiden før termin - forhåpentligvis skjer det for deg også? Nå er det sjeldnere og mindre smertefult (en dag igjen til termin nå).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg har også stikking i underlivet...kjennes nesten ut som babyen sparker meg i underlivet, der inne..men den ligger jo med hodet ned, så det er jo ikke det. jeg har hatt det i flere uker, verre og verre den siste tiden(er i uke 40). det kan være så vondt at jeg hyler høyt av smerte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn stikking har jeg også. Modning høres jo rimelig ut, men at det er babyen som presser på nerver i bekkenet kan jeg vel avkrefte, ettersom jeg har hatt mye stikking, og babyen ligger på tvers, og er/var langt fra bekkenet.... Får håpe det fører til noe godt da (som en svært så etterlengtet kort fødsel for min del - orker ikke like lange som de to første!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...