M&guttane Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Min fruktbare periode starter i morgen, med EL fredag/lørdag. Har kjøpt EL test for å være sikker på at vi finner EL dagen. Men lurer litt på "hvordan vi skal gjøre det" - ha sex hver dag denne uken, annen hver dag eller "spare" til dagen når EL testen viser at jeg har EL. Er det sånn at mannen burde "spare" på soldatene eller finnes det ubegrenset der inne? Noen som har en formening om dette?
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Det er uenighet om hvor ofte en skal ha sex,men det anbefales å ha sex annen hver dag den uken en har EL, slik som du sier. Men personlig så tilstreber jeg å ha et veldig normalt sexliv, men passer på at vi får hatt sex en av dagene før EL, og gjerne på EL-dagen. Etter EL er det ikke stor sjans for å bli gravid, så ca tre-fire dager før er en fin tid å sette i gang på.. Når en får pos EL-test er det som oftes dagen før en har EL. Husk å ta testen på kvelden, ikke i morgenurin. Og de testene er ikke helt trygge, det skal ikke mye til før det blir feil, slik at en ikke finner EL med dem. Se etter EL-slim,det er et tryggere tegn, det er et seigt slim som legger seg oppå dopapiret. Det er valigst å ha det slimet i tre dager før EL, men det varierer jo selvfølgelig, og noen har det ikke i det hele tatt.. Lykke til!
M&guttane Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Tusen takk for svar! Da er det bare å kjøre på og krysse fingran!
mammaen til Benjamin :) Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 *dytter litt* Dette lurer jeg også på! Har forsøkt å ha sex annenhver dag i to pp nå, og nå lurer jeg på om vi skal skifte "taktikk" og kanskje ha sex hver dag i el-perioden. Noen som har formeninger om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå