liin Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 ...å finne det rette navnet til den lille ufødte!! Mest sannsynlig får vi ei jente, har 5 dager igjen til termin og er redd jeg har gått meg fast. ¨ Vil gjerne ha et navn som ikke alle har, men det trenger ikke være veldig sjelden. Vil ha et robust navn; storesøster heter Hedda og storebror Brage. Jeg suns ikke det passer med Tea, Oda ol. Kanskje for mye forlangt, men det hadde vært flott om det hadde 5 bokstaver...da vi alle i familien har det ( jada, en sånn derre autistisk tilnærming..) Så, hva sier dere damer: KAN DERE HJELPE MEG? Skriv alle de fine navnene dere kommer på, så den lille kan få et navn!! Takker på forhånd!
-spent- Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Må si jeg synes Eline er helt toppers! Må vel si at jenta mi heter dette, så er vel i grunn derfor, hehe:) Tilde synes jeg er fint. Litt vanskelig å treffe med 5 bokstaver, hehe:)
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Thale Greta Synne Ylva Ragna Kristina Ingrid Vilde Torunn Det er mange sterke navn: Synne Vilde og Ingrid er nok mine favoritter :-)))
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 hva med Embla? (fra norrøn mytologi) eller frigg, Frøya, Gerd, Hel, Idunn(hustru til brage i norrøn myt.), verdande, urd, skuld, skade, siv, sigyn, rån og nanna?
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 De fineste navnene jeg vet om ;o) Saga Frøya Vårin/Våril Gøril Vilde passer også godt til Hedda og Brage.
temi & keli Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Tilde (så klart) Kajsa Klara Maren Synne Selma -og kommer det mot formodning en gutt, foreslår jeg mine to favoritter; Amund eller Heine.
taztatura Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Første jeg tenkte på var Nora og Tuva, men de har bare 4 bokstaver da... Norah...? Thuva...? ble liksom ikke helt det samme, men... Ronja...? Lykke til med valget
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Maria er da ett veldig fint navn;P ellers så er Frøya ei øy, så det blir litt rart.. (vet øya er oppkalt, men uansett) ellers mye fine navneforslag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå