Mammaen til Tuva:) Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 vi var og tok 1 års bilder av tulla vår, og bestillte med en cd med alle bildene som ble tatt utenom albumet vi fikk.. greit å kunne gjøre som en vil med bildene tenkte vi.. men der tok vi jammen feil.. bildene er jo låste.. kan ikke gjøre en ting!! bør de ikke opplyse om det? og hvor mye mer vil en cd med bilder vi faktisk kan gjøre noe med koste? noen som har peiling? eller om det går ann å "lure" til seg bildene.. skal innom i morgen før jobb viss jeg får tid, for dette irriterte meg.. hadde mange planer med de bildene, og har ikke tenkt å betale mange 1000 for det..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Bildene tatt på Fame? Den cd´en til 4700?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Nei, du kan ikke bruke de til hva du vil.. Det er fotografen som har eierett på dem..
Mammaen til Tuva:) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 nei,en lokal fotograf..
Mammaen til Tuva:) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 trodde det gikk ann å kjøpe cd, og gjøre som en ville jeg.. har hørt om mange som har gjort det trodde jeg.. helt feil det?
mayaya Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Hvis man først FÅR kjøpt cd, er det jo meningsløst å ikke kunne gjøre noe med dem... Er det ingen datakyndige her som kan hjelpe, da?
snartmammapåny Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Vi var hos fame og tok bilder, da fikk vi tilbud om å kjøpe en cd til ca 5000 med alle bildene. Denne cden er bare bildene og man kan ikke gjøre noe med de annet enn å se på bildene på pc eller dvd spilleren. Derimot om man ville ha alle bildene og rettighetene til bildene så man kan bruke de til det man vil, måtte man ut med rundt 14000 om jeg ikke husker helt feil. Sikkert noe av det samme systemet hos din fotograf. Litt dårlig av fotogrfen og ikke opplyse om dette. Er nok mulig du kan levere tilbake cden å få pengene igjen om du er heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå