tinef84*høygravid* Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 jeg har den siste uken hatt kjempe vondt nederst i magen.. føler som om babyen presser seg nedover og så kjennes det ut som mens smerter.. dessuten er han så mye mere aktiv enn han bruker og være.. han beveger seg sånn at jeg får så vondt at jeg nesten begynner og gråte... er dette normalt? er nå i min 39. uke...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Vet ikke hvor normalt dette er, men jeg har hadd det sånn selv. Er 32+4 i dag. Regna med at det hadde med at hodet festa seg, elller at det er noen adre tegn på modning av noe slag jeg.. men vet som sagt ikke. Hadde det værre for ei uke siden enn jeg har nå da, det skal sies..
adele85 Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 vet heller ikke om det er normalt.. men jeg har også til tider veldig vondt nedover i magen kjeden og beina... av og til kjennes det ut som han skal trykke seg ut selv og det stikker noe innmari i kjeden rett og slett.. i tillegg virker det som han er ani noen nerver som går rundt lysken og nedover.. veit ikke hva det er men er så vondt at jeg må stoppe opp å ikke klarer å stå på beina skikkelig.. bare står å skriker.. hehe... er litt av en rakkar dette her tror jeg... håper bare det er tegn på at det nærmer seg en fødsel.... er 38 + 2 i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå