♥Prinzessin♥ Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Se der, hun var raskt ute med å påpeke at hun ikke var alene. Hvorfor er Annie alltid så redd for å være alene da? :-)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, begynner å ligne på BIM.. noen som har født eller noe?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor så sinnsykt opphengt i de anonyme? Det er vel faen skjære bare å overse dem og la være å svare hvis annie gets to you. Prat skit dere imellom i stedet, det er dere jævlig gode til!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Cat, du "ser" vel at det er flere anonyme her i kveld. Er du ikke klarsynt, kanskje?
Cat.68 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 hvorfor da, det er jo ikke noe gøy!!
Cat.68 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2007 Uff , litt trist at dere ikke enda klart å skjønne hva Annie står for. Annie kan være en eller 100. For meg er det forøvrig revnede likgyldig hvor mange dere er.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Haha, det er ganske patetisk at de dustete surskliene enda ikke har skjønt hva en annie er. Etter alt de legger ut om her i kveld så tyder det på at de tilbringer all sin våkne tid på dette forumet.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Så du synes det er gøy....Personlig synes jeg det er kjempefint at jeg kan være med på å spre litt glede i livet ditt, cat.68. Uten alle oss anonyme å krangle med hadde livet ditt blitt fattig.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 Snakk om å stikke hue opp i ræva og rope hallo, hufsemor. Vedder på at du er anonym selv minst halvparten av tida du er her!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg vedder i mot, så sant du klarer å dra hodet ditt ut av din egen ræv lenge nok til å ta i mot veddemålet. Så mye dritt du lirer ut av deg så tror jeg du bør ta deg en tur til legen, det er nemlig noe alvorlig galt med tarmsystemet ditt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Betting is on, bitch! Det er nok snarere noe fundamentalt i veien med tarmsystemet ditt ettersom all dritten ser ut til å legge seg i hjernen din. Du er en løgnhals og du vet det selv...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 Haha, nå ble jeg redd her. Så du sitter mer eller mindre hele dagen og rører sammen din egen virkelighet om brukerne av et nettforum. Jaja, jeg tror du trenger littegranne hjelp fra noen snille mennesker i hvite frakker. Stakkars deg, du kan umulig ha det lett;-) Ble cyberspace littegranne for mye for det lille hodet ditt?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #16 Skrevet 2. oktober 2007 Du har ikke akkurat stor evne til selvrefleksjon... Du kritiserer andre for å røre ”sammen din egen virkelighet om brukerne av et nettforum.” Men hva gjør du så? Jo DU rører sammen din egen oppfatning om annie etterpå: ” Jaja, jeg tror du trenger littegranne hjelp fra noen snille mennesker i hvite frakker. Stakkars deg, du kan umulig ha det lett;-)” Å kritisere andre for noe du gjør selv er pinlig og tafatt, hufsemor. Men gratulerer, du har akkurat gitt verden svar på ”Hvor dum går det an å bli”. Det skal du i det minste ha takk for! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå