Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Har eller er sinnsyk øm rundt navlen??? Og et stykke nedover magen?? Nå skal det sies at jeg har en liten ting med navler, som jeg liker dem ikke............. Det er jo direkte vondt jo! Andre som er det??
hege desember baby Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 ja jeg er også veldig øm rundt navlen, litt sår liksom. hvor langt på vei er du? jeg er 29+2.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Godt jeg ikke er alene:) Jeg er i uke 38. Ja øm og sår som om jeg har et kjempe blåmerke.. stein vondt når jeg kjører bil! Har du hatt det lenge??
de tre bukkenebruse Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 jeg er også vond/øm rundt navelen...spurte jordmor da jeg var på 26 ukers kontrollen,og hun sa at det var pgav at magen strekker seg om bådene rundt der,hun sa det var helt normalt:) bare man ikke fikk vondt øverst i magen
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Hos meg er det omvendt. Jeg hater vanligvis hvis noen pirker borti navlen min, men nå som det har strekt seg nesten helt flat, så er den helt bedøvet!
alines Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er veldig øm rundt navelen... Jeg syns det er svært ubehagelig bare noen stryker meg over magen /navelen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå