Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 vet dette spm kansje er stilt flere ganger.. men lurer på hvor mange som har blitt gravide på første pp (eller 2. og 3.pp), relativt tidlig, og hva sjansene for dette er når jeg har brukt pillen i 2 år.. er egentlig klar over at det er liten sjanse, men nyskjerrig på om andre har vært så heldige.. og må man ha en ekte mensbløding før man kan prøve (og lykkes) eller kan det i teorien gå rett etter en pilleblødning? takk for hjelp og svar
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jada, det er de heldiggrisene som kommer inn her å presenterer seg, for så å fyke rett over på 1.tri! Skjer nå jevnlig det.. En har vel igrunn en femtedels sjans hver pp.. Det med pilleslutt vet jeg ikke noe om da.. Men vil tro at det kan gå med en gang, ja.. Lykke til!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 takk for svar :-) er jo egentlig klar over at jeg bare må finne meg i mer venting, jeg har jo ikke hatt første ikm en gang enda.. men det er spennende, så bare håper vi er heldige :-) alle skulle fått når de prøvde og ville synes jeg.. men men
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, hadde vært fint det! Men tenk så EKSTRA glad vi blir etter å prøvd ei stund da?? ;P
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 hehe det har du rett i, det hadde vært kjempefint lykke til.. ser du har ventet lenge nå, så håper du får spiren din snart :-)
ღCinnamonღ Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg ble gravid på første pp. Ble gravid 14 dager etter jeg tok min siste pille. Da hadde jeg gått på p-pillen i ett år. Hadde ikke vanlig mensen først.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Joda, den sitter nok snart, vet du! ) Lykke til du også!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 hei sommerprøvere 1.pp! vi har heller ikke kommet til 1 ikm enda.men jeg er så utolmodig..er så babysyk at jeg går i en slags symptomjakt dagen lang..er nesten litt tragisk,for det kan jo gå mange måneder før det en dag klaffer..har du brukt el-tester?tenkte jeg skulle begynne å måle temp fra og med netse blødning,hvis det ikke klaffer.noe det helt sikkert ikke gjør hehe
Piamin Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Hei! Vi er i 1. pp og jeg har første ikm enten 11. eller 14. okt! Utrolig spennende! Jeg tror ikke jeg vil stresse med el-tester ennå, men jeg har bestilt 2 cb og 5 remser sånn at jeg får testa om vi har fått det til i alle fall! Kelm
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Vi er også i 1 pp og håper selfvølgelig på klaff på første forsøk, men i og med at jeg ikke vet hvordan syklusen min er overhodet, er det vel bare å ta det med ro og ikke stresse (lettere sagt enn gjort...). Jeg skal nok også hamstre litt cb tester tenker jeg ;o) Lykke til alle sammen!!!
2prinsesserogbim Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 er også i første pp... me jenta mi ble jeg gravid 5 mnd etter jeg sluttet på pillen... etter jeg fikk jenta mi gikk jeg ikke lenge på p-pillen siden jeg reagerte på de.. så det er lenge siden jeg sluttet... har ikke brukt prevensjon siden, men har ikke lagt prøving til det heller. men nå ønsker vi oss en til. jeg har 3 dager til ikm og håper tanta uteblir med en positiv test..
Hera83 Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 Hei! Jeg ble også gravid i 1.pp. Hadde brukt p-piller i 5 år eller noe før det.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #14 Skrevet 2. oktober 2007 hehe ja kjenner meg igjen der ja, men jeg har ingen sypmtomer jeg da:( er 6 dager siden el.. nei jeg har ikke brukt el tester.. jeg er redd jeg blir for opphengt i det, og at det bare tar lengere tid da.. men det funker sikkert for mange da lykke til med prøvingen.. fortell når det skjer noe, også håper jeg vi ikke må vente såå lenge begge to
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #15 Skrevet 2. oktober 2007 åh, så heldig du er som fikk det til så fort..gratulerer så masse! gir meg litt ekstra forhåpninger på at det ikke nødvendigvis MÅ da så lang tid, hehe.. men nå får vi se hva som skjer.. takk for svar.. heihopp
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 2. oktober 2007 #16 Skrevet 2. oktober 2007 Hei:-) Jeg har blitt gravid på på første forsøk begge ganger jeg har vært gravid, siste gang gikk det dessverre shit, og nå er jeg i min første pp etter MA, så da gjenstår det å se om jeg er like fruktbar enda..Jeg kjenner at denne gangen ønsker jeg det selv så veldig inderlig, de andre gangene har det gått så fort (har en mann som har overtalt meg begge ganger). Denne gangen trengte han ikke overtale meg, så da får vi se om vi er like heldig.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har ikm 10. okt, så da er det nesten likt.. jeg har ikke planer om noe eltester foreløpig jeg heller, men vurderer det kansje dersom vi må holde på over 6mnd, får å se om jeg i det hele tatt har el! lurt å kjøpe tester.. jeg får vell tenke på kjøpe inn noen tester jeg og snart, tilfelle mensen er forsen... masse masse lykke til til dere med prøvingen!
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #18 Skrevet 2. oktober 2007 masse lykke til dere også :-) vi får bare krysse fingrene og håpe.. bare 8 dager til ikm nå! spennendeeee..
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #19 Skrevet 2. oktober 2007 heldig dere som fikk det til på første forsøk, og gratulere aug-mamma*1 pp etter ma*, leit å høre at du har hatt ma, kan ikke forestille meg hvor leit det må være når man har lyst på barn.. håper iallfall at dere er heldige med nr. 3 også, og ønsker deg masse lykke til!!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 2. oktober 2007 #20 Skrevet 2. oktober 2007 BLe gravid med p pille første gang;) nesten gang prøvde vi i ca 4mnd og nå er vi i første pp igjen med ikm 8okt. Har selvfølgelig veldig følelsen at jeg er gravid selv om sjansen ikke er så stor for treff i første pp. Har derimot 3 venninner som akkurat har greid den bragden så er vel derfor jeg tror det skal skje meg også. Men det skal bli spennende til uka hvertfall:)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #21 Skrevet 2. oktober 2007 åå, heldig du gratulere.. jeg håper jeg (og alle andre prøvere) er like heldig som deg.. lykke til med alt!
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #22 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har ikm 10 okt, så da er det ikke lenge til.. hele 3 venninner som har fått det til? oi, heldig vennegjen du får iallfall ha masse masse lykke til, det er så spennende :-) håper du har en liten spire.. heihopp
mamma til 2... Skrevet 2. oktober 2007 #23 Skrevet 2. oktober 2007 jeg ble gravid i 1 pp sist:) hadde gått på pillen i 6 år.. er nå i 1 pp og håper på det samme denne gangen
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #24 Skrevet 2. oktober 2007 åå, det er så gøy at så mange har vært heldige på første forsøk!! lykke til med mconsmednyspire?1pp
har4barn Skrevet 2. oktober 2007 #25 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg ble gravid i 1.pp med nr 2,3 og 4 !!(mistet 4.mann i uke 18). Har vært veldig heldig. Etter Ma'en har det gått tregere (8.pp nå) Lykke til alle dere som er i 1.pp!!!!Det går an å bli gravid raskt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå