Tredje barn på vei Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Er så vanskelig... For 3 uker siden fikk jeg en hodepine som ikke er til og holde ut med.. Trykker og inpulserer på hver side ved hode ved tinningen. Var da sykemeldt i en uke, men nå er det kommet tilbake og det er så vondt at jeg gråter innimellom. Paracet hjelper ikke.. Men sjefene på jobben liker ikke meg pga mitt fravær, Og meste parten av fraværet på pga jeg hadde en VELDIG syk sønn i vinter. Så hvis jeg sykemelder meg igjen er jeg redd di blir sure og snakker om meg på jobben for det gjøre di om andre.. Blir så sur.. Men jeg orker jo ingenting pga hodepinen. Hjelp???!!
fjollefrua Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 vet hvordan du føler deg! har hatt en sinnsyk hodepine siden uke 12. aller verst med en gang jeg sto opp om morgenen. fikk 100% sykemld i 14 dager og nå er jeg 40 % sykemeldt til og med mandag. Fikk også rekvisisjon til fysioterapi pga stramme muskler i nakken. musklene har blitt stramme over tid, og man blir nok sikkert litt ekstra anspent under svangerskapet. Det som skjer er at når musklene strammer seg så blir blodtilførselen til hodet dårligere. derfor får man fort vondt i hodet. Det har ikke blitt helt bra enda, men det hjelper med å korte ned arbeidsdagen noen få timer i uka. Har ikke dårlig samvittighet for det, selv om sjefen min også er en utrolig usympatisk fyr... Glem hva de andre sier om deg. Tenk på deg selv og babyen.... Du får ikke igjen noe hvis du piner deg selv....
Tredje barn på vei Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Men det som er så rart er at jeg har ingen stramme muskler eller noe... så jeg vet ikke hva det er, men ska bestille time hos optiker for sikkerhetsskyld å skjekke om det kan være synet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå