Gojentå Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Har dere høy temp rett før IKM? eg har lagt merke til at eg alltid har høy temp før tanta kommer... sånn ca 37,5- 37,9.... er det normalt?
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Det som er vanlig er vel at tempen synker den dagen tanta kommer, mener nå jeg da.. Det gjorde den med meg: http://www.fertilityfriend.com/home/1c2335 Det er vel igrunn et tegn på graviditet om tempen går enda høyere på IKM?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hmm, det var litt høyt synes jeg. Sjekket stoffskiftet ditt?? Lurer på om høyt stoffskifte kan gjøre at man får for høye temper. jeg ligger på ca 37,4 før tanta kommer, av og til 37,5. Dette skal være høyt, men ditt er jo enda høyere
Gojentå Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 så du også har høy temp like før ja... eg har lagt merke til at jeg får høy temp like før mens...den er ventet til helgen, så er jo nesten en uke til... men den var ikkje så høy før nå i kveld.. eg går på synarela, kanskje det gjør det enda verre? men har det egentlig slik hver syklus... tror blodprøvene mine er ok...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Hmm.. Ja, da ligger jo jeg også høyt da..36,8- 36,9 etter EL.. Men min akupunktør sa at det var bra da.. Hva er symptomene på høyt stoffskifte da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå