Meg og gutten min Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 vil noen fortelle meg forskjellen på duo og kombi vogn??? jeg ser mye på simo sine,men klarer ikke skjønne forskjellen:)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Om jeg ikke tar feil, så er duo vogn. en som du kan bytte overdelen fra bag til sportsdel. Mens kombi har man en løs bag oppi sportsdelen...
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Ja. hehe...det sies at bagen er noe større på duo vognene. Noen syns det er praktisk med å bare kunne ta ut bagen fra vogna. De har jo ofte håndtak. Andre sier det sikrere med to separate deler, siden de festes bedre til selve understellet.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 duo bagen til simo har også håndtak, tøyhåndtak, det er også nytt system på løse bagen. Enkel tak å klipe i. Simo er det eneste jeg kjenner til, så jeg vet ikke hvordan de andre merkene er. Duo bagen er lengre, og duo versjonen av bagtiden blir lettere. Mye lettere... Du får både bagvogn og sportsvogn i duoen. Kombien er en liksom bag. Du putter en løs bag, som jeg tror festes på et eller annet vis,-burde iallefall festes, på sportsvogndelen. Kombibagen er smalere enn duobagen, da den bagen skal passe nedi sportsvogndelen. Forståelig. Begge er gode vogner. Du må neste i butikken å trille litt på de. Smak og behag, men selv har jeg valgt duo'en.
LilleBanan blir storebror Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Ville spurt i butikken. Jeg var på Barnas Hus å kjøpte. Hun dama la sammen en brio vogn å en simo vogn å simon ble betraktli lenger å mer klumpte. Dessutn veide den 5 kg mer enn brio. Så vi endte opp med brio happy duo vogn. Med to separate deler slipper du å bli så lei av vogna også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå