Gå til innhold

Sykemelding eller ikke??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanskelig...

 

For 3 uker siden fikk jeg en hodepine som ikke er til og holde ut med..

Trykker og inpulserer på hver side ved hode ved tinningen.

 

Var da sykemeldt i en uke, men nå er det kommet tilbake og det er så vondt at jeg gråter innimellom.

Paracet hjelper ikke..

 

Men sjefene på jobben liker ikke meg pga mitt fravær, Og meste parten av fraværet på pga jeg hadde en VELDIG syk sønn i vinter.

 

Så hvis jeg sykemelder meg igjen er jeg redd di blir sure og snakker om meg på jobben for det gjøre di om andre..

Blir så sur..

 

Men jeg orker jo ingenting pga hodepinen.

 

Hjelp???!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la de snakke... har jo ikke noe å si.

 

Synes ikke du skal jobbe når du er syk.

Skrevet

Vet jo det..

Trives ikke i jobben heller, men har ikke råd til å si opp selv om jeg bare har 40 % stilling der, men men, får se åssen hode er når jeg står opp i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...