LeNoAnMa Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er 12+2 idag, og kjenner daglige bevegleser i magen, men kjenner noen ganger spark på begge sider av magen rett etter hverandre. Er 2 gangs, men trodde ikke livmora var så stor ennå at babyen er fritt rundt i magen?!? Noen som vet?
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 kanskje det er to? eller så kan det være tarmene dine soom spiller deg et puss, for de går jo rundtomkring overalt, og det kan jo kjennes ut som små spark. Jeg har kjent på sånne små spark i sommer, men jeg ble ikke gravid før nå :-))) jeg tror heller ikke den er så stor at det går an nemlig, men hva vet jeg??? gøy er det uansett! :-)
LeNoAnMa Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 Er nok spark jeg kjenner gitt, har kjent det med hånda også. Men tror jeg av og til kjenner tarmene osv og, skjer masse rart i magen min om dagen... Har vært på ul, og der viste det bare en, så er nok ikke to.. Men men, får kose meg videre med spark bobling osv osv...
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg gleder meg sånnn til det der jeg... åååå - ja kos deg med bobling og spark, det er jo helt utrolig koselig! :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå