Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he.. Når pappaen var borte så lenge i England, så hadde han verdens værste hjemmelengsel. Så nå når han skal reise bort neste runde (om 2 uker) så har han ordnet med jobben så vi kan være med!!

Det var koselig det!!! Og gjett om jeg gleder meg til å kunne tilbringe 1 uke sammen med pappaen bortefra og sammen med sønnen min og pappaen hans..

Hmmmm ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres kjempefint ut! Koselig å reise bort sammen da.

Jeg synes du er kjempetøff som har vært så mye alene som du har vært. Tror jeg kan telle på en eller to hender de dagene jeg har vært helt alene med Josefine og da er jeg bare helt utslitt når kvelden kommer, så all honnør til deg!

Skrevet

Så snilt av han! Det er jo så koselig å få masse tid sammen.

Bra han hadde hjemlengsel og fikk ordnet det slik at dere får være med neste gang.

Skrevet

så kos å få være med på tur :-) Deilig å komme seg litt bort

Skrevet

Å så heldige dere er :-) Er fint å ha en så snill pappa og ikke minst at han har en kjempegrei arbeidsgiver!!!

Skrevet

Åh så hyggelig! Fint at man kan kombinere litt og bli med de av og til. Er litt lei av at gubben reiser så mye selv, men jeg har ikke orket å bli med på de småturene han har hatt hittil, så jeg kan vel skylde meg selv. Jeg blir antakeligvis med til USA neste sommer ifbm jobb, så blir det ferie på jentene og jobb på pappa. Helt greit ;-)

Skrevet

Såå heldig du er da. Det er jo kjempefint at dere alle tre kan reise bort sammen. Han har nok savnet dere masse da han var borte sist og ikke minst vet han jo at det er mye jobb for deg alene. Bare å nyte disse dagene dere skal være borte.

Skrevet

Så flott at dere får være med da! Da blir det masse flott kvalitetstid på dere alle:)

God tur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...