meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hva kan være grunnen? Kjenner ikke noe spesielt annet enn feber, litt hodepine og litt slapp.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Sykdom hehe?? Man MÅ jo ikke være snørrete o.l. for å være syk da
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, he he, skulle kanskje spurt hva slags sykdom? He he:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 heller det hehe jeg får veldig lett feber, så har ofte hendt at jeg bare har vært slapp, og hatt feber i tillegg.. Sikkert bare litt høst forkjølet vet du
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 kan være begynnelse på innfluensa.. se det litt ann! feber er jo kroppens måte å kvitte seg med bakterier..så den hever tempen for å gjøre det ulevelig for uønska bakterier! kan være kroppen tar knekken på de med en gang..mens andre ganger tar det lengre tid! Får håpe for din skyld at det bare er forbigående:o)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, håper det. Har gått litt sånn de siste ukene med litt feber og så stopp og så på igjen etter noen dagerm halvsyk. Men nå skal vi kjøre over til vestlandet og begravelser og mye besøk osv denne uka da.. Dårlig timing.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 det gjør deg kanskje bare godt å komme deg litt bort:o) Får håpe du blir god før dere reiser da! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå