mor.monsen Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hva må eg huske på å spørre om uten om kjønn??? Jeg er helt forvirranå. Gleder og gruer om hverandre. Har ikke kjent liv di siste dagene å det syns jeg er lit skummelt.
tuttami Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 heisann!! kjenner meg akkurat lik som deg, har og time til ul imorgen og gruer meg egentlig mest nå!! kjempe skummelt egenlig...
mor.monsen Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 uff ja...gruer meg! driver BIM å henger seg opp hos deg? Her tar det to min mellom hver side..... booooring.
vipsen*en av hver* Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Må gi beskjed etterpå.. min tur om 10 dager...
mumitrolletermammantilmille Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Dere har sikkert hørt det før, men jeg kan jo si det igjen. Jeg var dritnervøs før jeg skulle på ul. Sov ikke hele natten. og hadde såå vondt i magen, fordi jeg var så nervøs. Men alt var i skjønneste orden. Var så deilig og se den lille jenta mi som lå der. Er ganske sikker på at alle er nervøse før ul. Men det er faktisk ganske sjelden at noe er galt. I morgen er dere bare glade for og ha sett babyen deres:) Lykke til.
Leirha Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg skal også på UL iårren, gleder meg stort, samboer også :DD Tror ikke det er så mye man skal spørre om, som regel opplyser de om hva de ser og om det ser bra ut. Men hvis ikke så kan du jo spørre da. Lykke til.
mor.monsen Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 Det gikk bra! I magen bor ei jente og termin er flytta til 14.mars!
vipsen*en av hver* Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Gratulere såå mye.. jeg og vil at det skal vere en jente.. forbreder meg på gutt da.. men innerst inne håper jeg det er en jente.. har jo gutt fra før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå