Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må eg huske på å spørre om uten om kjønn??? Jeg er helt forvirranå. Gleder og gruer om hverandre. Har ikke kjent liv di siste dagene å det syns jeg er lit skummelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!! kjenner meg akkurat lik som deg, har og time til ul imorgen og gruer meg egentlig mest nå!! kjempe skummelt egenlig...

Skrevet

uff ja...gruer meg! driver BIM å henger seg opp hos deg? Her tar det to min mellom hver side..... booooring.

Skrevet

Må gi beskjed etterpå.. min tur om 10 dager...

Skrevet

Dere har sikkert hørt det før, men jeg kan jo si det igjen. Jeg var dritnervøs før jeg skulle på ul. Sov ikke hele natten. og hadde såå vondt i magen, fordi jeg var så nervøs. Men alt var i skjønneste orden. Var så deilig og se den lille jenta mi som lå der. Er ganske sikker på at alle er nervøse før ul. Men det er faktisk ganske sjelden at noe er galt. I morgen er dere bare glade for og ha sett babyen deres:)

Lykke til.

Skrevet

Jeg skal også på UL iårren, gleder meg stort, samboer også :DD

Tror ikke det er så mye man skal spørre om, som regel opplyser de om hva de ser og om det ser bra ut.

Men hvis ikke så kan du jo spørre da.

Lykke til.

Skrevet

Det gikk bra! I magen bor ei jente og termin er flytta til 14.mars! :)

Skrevet

Gratulere såå mye.. jeg og vil at det skal vere en jente.. forbreder meg på gutt da.. men innerst inne håper jeg det er en jente.. har jo gutt fra før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...