Gå til innhold

Jævlig skuffa over majorstuaklinikken!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på 3d ul på fredag, bor i tr.heim, men måtte til oslo, (er ikke ledig før i midten av desember her).(termin 27.des) hadde gledet meg i en mnd til det, kjørte kl 06.00 om morgenen for å rekke timen. da vi endelig kom dit var lillemor i magen ganske aktiv (heldigvis!! tenkte jeg). etter 20min. ventetid kom vi inn til en utenlandsk lege som stinka røyk og såvidt snakket norsk!! hastet seg igjennom den medisinske undersøkelsen, så tok han 4 ansiktsbilder i full fart, som var nesten helt like! "alt ser ut til å være normalt, lykke til og god helg" var det han sa før vi nærmest ble jagd ut av rommet... dette kostet 1500,-!! (for et kvarter!!!!!)

unskyld meg for at jeg klager, men dette burde være bedre mener jeg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke noe mer du får på en vanlig UL eller en legetime? 15 minutter? Det du betaler for er det det offentlige betaler for deg ved den vanlige UL-undersøkelen.Det er jo en medisinsk undersøkelse, ikke en time til fotografen. Ut i fra det du skriver så høres det ut som om du har hatt en smule urealistiske forhåpninger til det hele.

At han stinka røyk er dårlig.

Skrevet

Jeg var på 3D UL i Moss og vi var inne hos jordmor i 1 time!

Så jeg skjønner veldig godt at du var skuffet!!

Skrevet

Dr Molnar er jo bare helt fantastisk. Har bare positive ting å si om han begge gangene vi har vært der. Er jo ikke noe bedre å få vite att babyen har det bra. Fikk flotte bilder av tullene vi så kan jo være det heller er noe med deg og dine forhåpninger som ikke stemmer overens med virkligheten?

Hva er i veien med att han er fra ett annet land? Du skulle bedt han snakke engelsk om du ikke kunne tyde hva han sa. Personlig hadde jeg ingen problemer med det. Kan jo være bare du som hadde en meget dårlig dag. Men for meg er de 2 dagene beste i livet =0)

Skrevet

skjønner at du ble skuffa når du bare var inne der i 15 min!

og betalte 1500!!

jeg var å tok 4d ul og var der inne 1 time pga linnea ikke ville vise ansiktet sitt for bena var i veien derfor tok han så lang tid med meg og jeg betalte bare 800,- også og fikk 7bilder + dvd med meg etterpå

solsikke pike+pikeimagen/uke38

selv om du likte legen så må ikke HI gjøre det for det, skjønner godt at hun reagerte at han snakket dårlig norsk trenger ikke å være rasist forde vet du !

til HI

synes du fikk litt mye pepper her nå!

Skrevet

Skjønner veldig godt at du ble skuffet!!! Har hørt mye negativt om dem i det siste!!

Jeg var på nøtterøy og var inne i nesten 1 time!!!!!! Og betalte 800, med film og masse bilder!!! Var 34 bilder på cd en og 5 som han printet ut!!!

Skrevet

solsikke pike+pikeimagen/uke38... Jeg tror ikke det hadde noe å si at han var utlending, men det som ble den totale opplevelsen...

Hun hadde høye forventninger til ultralyden og det med god grunn!

De reiser fra Trondheim til Oslo for en UL, og så får de den opplevelsen der? De har betalt mye penger for dette(tur/retur Trondheim Oslo + ultralyd 1500,-)...

Dette bør vi ha forståelse for.

Skrevet

Synes også du fikk litt vel mye pepper her. Selv om noen har hatt en god opplevelse med den samme legen, betyr det ikke at du ikke kan være misfornøyd. Og det synes jeg du har god grunn til. Når man bestiller time til privat ultralyd forventer en service, og det bør de også gi ettersom det er dette de tjener penger på. 1500 kroner for et kvarter er alt for mye og 15 minutter er som oftest heller ikke nok for å se at alt er bra. Hun første her skriver at det er det man får til ordinær ultralyd også, men jeg var inne drøye 30 minutter, ettersom det var tiden det tok å gjøre alle mål etc. Jeg er fra Oslo, men skal kjøre til Nøtterøy neste uke ettersom jeg har hørt flere som er misfornøyde med Majorstuaklinikken.

Skrevet

Jeg var ogås hos han da jeg gikk gravid med tulla. Har ikke noe positivt å si om dem jeg heller... For det første STINKA han alkohol. Dette burde vi sikkert meldt fra om, men man blir vel litt "sjokkskada"... ;) Han ignorerte også mannen min fullstendig når han kom med innspill. Vi måtte ta ul i et lite rom bak hans kontor hvor det ikke var noen plass til mannen min, ergo måtte han stå i min fotende og kikke legen over skulderen. Vi fikk heller ikke med noen bilder.... Burde vel ha spurt om det, men var litt satt ut.

Har hørt om flere som har lignende erfaringer fra dem, så ville ikke anbefalt noen å gå dit... Man kan jo sikkert være heldig, men man kan også få en dårlig opplevelse...

Skrevet

Lurt å kjøre til Nøtterøy:) Anbefales på det varmeste:)

(bilder på siden min)

Skrevet

gud så kjønn hun er:) veldig bra bilder da

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, var der selv i midten av august. Var ganske misfornøyd jeg også, selv om jeg var der inne i 25 min.

Har vært mange i novemberklubben som har vært misfornøyde også, ser at en del har klagd og fått ny time gratis.

Hadde jeg lest litt mer om alt det negative før jeg bestilte time, hadde jeg nok foretrukket å reist til Nøtterøy.......

Men men fikk ihvertfall bekreftet at alt var bra med den lille da....

Er vel ikke så aktuelt for deg å klage orker vel kanskje ikke en ny tur til Oslo nå.......og kanskje ikke få noe bedre service....

Skrevet

Forstår veldig godt at du er mistfornøyd... Var selv mistfornøyd etter 3d-undersøkelsen men i trheim på medicus...

For det første var utstyret langt dårligere og kvaliteten deretter enn på sykehuset, samboer og min mor måtte se på en liten dataskjerm. (Kanskje litt bortskjemt etter flatskjermen på st olav.Og stressless)

Jeg fikk ikke se noe omtrent fordi dama måtte se selv på skjermen....

Fikk 3 bilder.... og 3 snutter på 12 sek ca... på dvd'n, men kun av ansiktet! Var ikke et eneste klipp av kroppen/hender/føtter??????

Og var der inne i 15 min og betalte... 1300,-

Tok seg ikke tid til å forklare hva hun så, og bildene var grumsete så vi så ikke antydning til baby en gang bortsett fra på 3d bildene.

Men alt sto bra til, så det var jo godt å høre!!! Men føler ikke hu sjekka så nøye......

Synes faktisk det var bortkastede penger.... for jeg hadde sett for meg en positiv opplevelse!!

Jeg personlig var 1000 gang mere fornøyd me min ordinære ul, på st olav! Der var jeg inn i over 30 min og de forklarte veldig bra av det de så på å lot oss se hjerte slå og de andre vitale organene. Fingre og tær, og hender og føtter! Skulla virkelig ikke tatt den 3d... for nå sitter jeg igjen med en negativ opplevelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...