lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 absolutt kathrine!!!!!!
mamman te Vetle og Alma Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 ditto! synes vendela er usympatisk og streng!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 ja liker ikke hu.... sier alltid ting som: JEG vet jo hva det innebærer å være kjendis, JEG har masse erfaring... bla bla bla... JEG JEG JEG! hehe!
høstbarn:) Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Vendela. Hun har litt mer tyngde enn Katrine.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg orker ikke si hva jeg synes om Vendela engang. Kathrine er jo ikke akkurat noen toppmodell, men søt og sympatis jente absolutt synes hun gjorde seg mye bedre som programleder i top modell enn i det nye programet hun har nå.. Interesserer meg helt ærlig ikke for hva slags undertøy HUN synes er fint hehe
mamma til K & M :-) Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Vandela har mye å lære disse jentene, hun har vært en top model, og hun var faktisk ganske flink. Katrine er ingen top model, hun gjøre det dårlig i miss univers og miss world. hun er bare en model i lille Norge, det er alt.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Hun kom på 4 plass i miss woeld og 10 plass i miss universe da så akkurat dårlig kan man jo ikke si at hun gjorde det. Greit nok at Vendela har vært en kjent modell selv, MEN når hun er så irriterende at man (les jeg) vurderer å boikotte programmet så blir det for ille. !. hun er ingen god programleder, 2. hun er for ovenpå rett og slett, verden hadde ikke gått under om Vendela ikke fantes lenger, noe det kan høres ut som når hun snakker.
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Liker absolutt ikke Vendela i dete programmet, Katrine var mye mer empatisk, mer sjarmerende og oppføret seg mer som Originalen i det amerikanske Top Model. Vendela er hard, streng og selvhevdende synes jeg, tilfører ikke programmet hverken sjarm eller varme.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg interesserer meg jo ikke i moter og modeller og hva de gjør, men har faktisk fulgt med på Top Model fordi det var et greit nok underholdningsprogram på kveldene. Men den her sesongen var bare tragisk pga Vendela og han fyren...er nesten som jeg spyr! Og så skal de bruke engelske ord på alt mulig...judgen, coach, attitude osv.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 Absolutt Katrine... Huff Vendela... hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 vendela. katine er så vag
*dum&deiLig*™ Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Vil bare opplyse om at Vendela har manus. Dersom hun virker selvgod, så skyld på manusforfatterne. Hun er ern internasjonal toppmodell med tonnevis av erfaring, Kathrine Sørland har bare en brøkdel av hennes erfaring.
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 2. oktober 2007 #15 Skrevet 2. oktober 2007 Haha har dere sett Vendela når hun er programleder i det svenske top model? Offa meg...værste språket jeg noen gang har hørt. Jeg syns Katrine var en mye bedre programleder enn Vendela. Men hadde jeg selv vært deltager kunne jeg ønsket at Vendela var programleder pga av erfaring,kontakter å alt hun kan lære fra seg. Men jeg syns Katrine tok seg mye bedre ut på tv må jeg si
Den lille prinsesse Skrevet 2. oktober 2007 #16 Skrevet 2. oktober 2007 Vendela helt klart! Både hun og Jan Thomas VET hva de snakker om, de har levd det livet de jentene vil leve. Det har ikke Katrine gjort. Moteverdenen is a bitch, og dulling og tulling slik det var med Katrine som programleder gir ikke de jentene noe "virkelig" erfaring. Og det er vel derfor de er der?!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 Som person liker jeg Katrine best, men som programleder i Top Model: Vendela. Hun legger seg litt mer i respekt ovenfor jentene.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #18 Skrevet 2. oktober 2007 Kathrine, uten tvil! Er noe rart og kunstig med Vendela....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå