Gå til innhold

Vendela eller Katrine som programleder på Top Model?


Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva syns dere?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

absolutt kathrine!!!!!!

Skrevet

ditto! synes vendela er usympatisk og streng!

Skrevet

liker ingen av dem egentlig..

Skrevet

ja liker ikke hu.... sier alltid ting som: JEG vet jo hva det innebærer å være kjendis, JEG har masse erfaring... bla bla bla... JEG JEG JEG! hehe!

Skrevet

Vendela. Hun har litt mer tyngde enn Katrine.

Skrevet

Jeg orker ikke si hva jeg synes om Vendela engang. Kathrine er jo ikke akkurat noen toppmodell, men søt og sympatis jente absolutt :) synes hun gjorde seg mye bedre som programleder i top modell enn i det nye programet hun har nå.. Interesserer meg helt ærlig ikke for hva slags undertøy HUN synes er fint hehe :)

Skrevet

Vandela har mye å lære disse jentene, hun har vært en top model, og hun var faktisk ganske flink.

Katrine er ingen top model, hun gjøre det dårlig i miss univers og miss world. hun er bare en model i lille Norge, det er alt.

Skrevet

Hun kom på 4 plass i miss woeld og 10 plass i miss universe da :) så akkurat dårlig kan man jo ikke si at hun gjorde det. Greit nok at Vendela har vært en kjent modell selv, MEN når hun er så irriterende at man (les jeg) vurderer å boikotte programmet så blir det for ille. !. hun er ingen god programleder, 2. hun er for ovenpå rett og slett, verden hadde ikke gått under om Vendela ikke fantes lenger, noe det kan høres ut som når hun snakker.

Skrevet

Liker absolutt ikke Vendela i dete programmet, Katrine var mye mer empatisk, mer sjarmerende og oppføret seg mer som Originalen i det amerikanske Top Model. Vendela er hard, streng og selvhevdende synes jeg, tilfører ikke programmet hverken sjarm eller varme.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg interesserer meg jo ikke i moter og modeller og hva de gjør, men har faktisk fulgt med på Top Model fordi det var et greit nok underholdningsprogram på kveldene. Men den her sesongen var bare tragisk pga Vendela og han fyren...er nesten som jeg spyr!

 

Og så skal de bruke engelske ord på alt mulig...judgen, coach, attitude osv.

Skrevet

Absolutt Katrine...

 

 

Huff Vendela... hihi

Skrevet

vendela.

 

katine er så vag

Skrevet

Vil bare opplyse om at Vendela har manus. Dersom hun virker selvgod, så skyld på manusforfatterne. Hun er ern internasjonal toppmodell med tonnevis av erfaring, Kathrine Sørland har bare en brøkdel av hennes erfaring.

Skrevet

Haha har dere sett Vendela når hun er programleder i det svenske top model? Offa meg...værste språket jeg noen gang har hørt.

 

Jeg syns Katrine var en mye bedre programleder enn Vendela. Men hadde jeg selv vært deltager kunne jeg ønsket at Vendela var programleder pga av erfaring,kontakter å alt hun kan lære fra seg. Men jeg syns Katrine tok seg mye bedre ut på tv må jeg si

Skrevet

Vendela helt klart! Både hun og Jan Thomas VET hva de snakker om, de har levd det livet de jentene vil leve. Det har ikke Katrine gjort.

 

Moteverdenen is a bitch, og dulling og tulling slik det var med Katrine som programleder gir ikke de jentene noe "virkelig" erfaring.

Og det er vel derfor de er der?!

Skrevet

Som person liker jeg Katrine best, men som programleder i Top Model: Vendela. Hun legger seg litt mer i respekt ovenfor jentene.

Skrevet

Kathrine, uten tvil! Er noe rart og kunstig med Vendela....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...